استاندار ایلام گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها نقش کلیدی در روشنگری و تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب برای دهه هشتادی ها و نودی ها دارند.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۵۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسن بهرام نیا در گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: با روحیه جهاد و شهادت طلبی، مردم اغتشاشات سطح کشور را که به تحریک جبهه استکبار شکل گرفته بود، مدیریت و کنترل شد و کشور اکنون به یک آرامش نسبی رسیده است.

وی افزود: اغتشاشات در استان ایلام در مقیاس ملی کمتر بود و با همکاری مردم، مسوولان، روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، فرهیختگان، رسانه، بسیج و نیروی انتظامی و تدبیر و صبر شورای تامین،  اغتشاشات در استان مدیریت شد. 

بهرام نیا ادامه داد: یکی از محورهای مهم و کارگشا در مدیریت اغتشاشات استان، استفاده از ظرفیت های قومی و ایلی بوده که حضور و نفوذ بزرگان ایلات و طوایف بسیار کارساز و کارا بود. 

وی تاکید کرد: یکی از نقاط مثبت فروکش کردن اغتشاشات بصیرت مردم بود که صف معترضان واقعی و عامه مردم از اغتشاشگران و براندازان جدا شد و خودجوش برای پایان دادن به وضع موجود به میدان آمدند. 

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سعه صدر نیروی انتظامی در مدیریت اغتشاشات، افزود: با درایت، صبر مدبرانه و خویشتنداری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی، آسیب های جسمی و جانی حتی در بین آشوبگران بسیار کم بود. 

وی در پایان از بانیان برگزاری یادواره شهدای ایل خزل تشکر کرد و گفت: برگزاری با شکوه یادواره با حضور پرشور مردم و مسوولان باعث پمپاژ و تزریق آرامش به جامعه بعد از التهابات و اغتشاشات اخیر  بود. 

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیران و روسای دستگاه های مختلف عضو شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

ارسال نظرات