به همت کانون بسیج هنرمندان دورود استان لرستان؛

در هفته کتاب و کتابخوانی از ۱۷ عنوان کتاب نویسندگان شهرستان دورود رونمایی شد .

در هفته کتاب و کتابخوانی از ۱۷ عنوان کتاب نویسندگان شهرستان دورود رونمایی شد و در پایان مراسم پس از رونمایی کتب از نویسندگان شهرستان دورود با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. قابل توجه اینکه حضور چشمگیر هنرمندان بسیجی در نشر و تالیف این آثار قابل تحسین بود.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۴۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود در این مراسم که با حضور دکتر زیدوندی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خورشیدوند معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، سرهنگ سالاروند فرماندهی بسیج سپاه ناحیه دورود، مهندس پولادوند عضو شورا شهر و مهندس صحرایی رئیس اداره کار همچنین جمعی از هنرمندان و نویسندگان شهرستان دورود در فرهنگسرای مهر اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان دورود برگزار شد و از ۱۷ عنوان کتاب آثار نویسندگان شهرستان دورود رونمایی شد .

زیدوندی در خصوص تاثیر کتاب در گسترش تمدن ها مطالبی عنوان نمود و اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین شاخصه های ارزیابی توسعه یافتگی ملت ها میزان انتشار کتاب و فضای کتابخانه هاست.

در ادامه خورشیدوند معاون امنیتی سیاسی فرمانداری در خصوص لزوم گرامیداشت هفته کتابخوانی و فعالین ادارات خصوصا ادارت فرهنگی تاکید کرد.

در پایان مراسم پس از رونمایی کتب از نویسندگان شهرستان دورود با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. قابل توجه اینکه حضور چشمگیر هنرمندان بسیجی در نشر و تالیف این آثار قابل تحسین بود.


ارسال نظرات