معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جمعیت بسیجیان استان به ۳۸۳ هزار و ۶۲۵ نفر رسیده است که ۲۱۴ هزار و ۱۴۰ نفر آنها جمعیت فعال بسیج هستند.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۲۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: امروز گفتمان بسیج در کشورمان ثابت کرده است که در تمامی عرصه‌ها راهگشاست.

وی افزود: این عزت و اقتدار را مرهون تفکر امام خمینی (ره) و شهدا هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: اگر در رسانه‌های معاند شاهد هجمه گسترده علیه بسیج هستیم این مهم نشان دهنده کارکرد عالی بسیج و سراسیمگی دشمنان با این مکتب هستیم.

سرهنگ شعبانی افزود: بیشترین دشمنی‌ها طی چند ماه اخیر علیه بسیجیان صورت گرفته است، اما دشمنان بدانند که بسیج همیشه پیشرو بوده و در مقابل توطئه‌های دشمنان پا پس نخواهد کشید.

وی اعلام کرد: شعار ما در هفته بسیج امسال «بسیج خدمتگذار ملت ایران» است و برنامه‌های این هفته با این محوریت برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های انجام شده از پنجم آذرماه سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: جمعیت بسیجیان استان به ۳۸۳ هزار و ۶۲۵ نفر رسیده است که ۲۱۴ هزار و ۱۴۰ نفر آن‌ها جمعیت فعال بسیج هستند.

سرهنگ شعبانی افزود: عملکرد خوب بسیج موجب جذب هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم کردستان بوده است.

وی اعلام کرد: در طول این یکسال ۱۱۶ هزار بسته معیشتی، اهدای ۱۳۵ سری جهیزیه، ۳۹ کیلومتر آسفالت راه روستایی، راه اندازی ۷۲ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی، ۱۷ مسکن محرومین انجام شده است.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: در طول این یکسال ۵۴ صندوق قرض‌الحسنه محلات برای ایجاد اشتغال‌های کوچک و زود بازده راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار استان با محوریت ۱۲۵ نفر روز پزشکان متخصص از دیگر برنامه‌های اجرا شده بوده است.

سرهنگ شعبانی اعلام کرد: یک هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی طی سال پیش رو ایجاد خواهد شد که هزار وام ۱۲۰ میلیون تومانی را برای این مهم در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: راه اندازی کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی با ظرفیت ۹۰۰ مورد با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های پیش روست.

شعبانی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در ایام هفته بسیج ۴۳ برنامه شاخص را انجام خواهیم داد که ۷۹ عنوان برنامه و هزار و ۳۹۲ ریز برنامه را شامل می‌شود.

وی افزود: آزادسازی ۲۱۰ زندانی جرایم غیر عمد، افتتاح خانه‌های محرومین، اهدای ۱۵۰ فقره جهیزیه به زوجین نیازمند، راه اندازی درمانگاه دندانپزشکی ویژه محرومین سنندج و افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات