سردار مقواساز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

آغاز شبکه‌سازی نیروهای مؤمن در فضای مجازی/در همه حوزه‌های«جنگ ترکیبی» باید جبهه ایجاد کنیم

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در همه حوزه‌هایی که دشمن امروز در جنگ ترکیبی در آن حضور پیدا کرده، باید بتوانیم از لحاظ فرهنگی و اجتماعی جبهه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۵۲
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

جبهه سازی بسیج در فضای مجازی/جوانان با استعداد مسلاجد و محلات پای کار بسیج
سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش‌آفرینی فرهنگی بسیجیان در فضای مجازی اظهار کرد: در زمینه نقش‌آفرینی فرهنگی بسیج در فضای مجازی، بسیج مستضعفین، حرکت و صف‌آرایی جدی را صورت داده است. لازم است در طراحی و اجرا در زمینه ایفای نقش بسیجیان در فضای مجازی، جوانان مومن و انقلابی پای کار بیایند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در همه محلات و مساجد جوانان مومن، انقلابی و با استعداد وجود دارند که در این طرح بنا داریم ظرفیت آن‌ها را شناسایی کنیم. سردار مقواساز همچنین اظهار کرد: شناسایی، توانمندسازی، آموزش، شبکه‌سازی و بهسازی این افراد طی یک حرکت عظیم جهادی، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌هایی که دشمن امروز در جنگ ترکیبی در آن حضور پیدا کرده باید بتوانیم از لحاظ فرهنگی و اجتماعی جبهه ایجاد کنیم، تاکید کرد: تلاش‌هایی در جهت جبهه‌سازی در فضای مجازی به طور جدی در بسیج دنبال می‌شود که امید داریم در آینده، ثمرات آن‌ها را به وضوح مشاهده کنیم.

ارسال نظرات