برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال چهارمین سال رویداد مهم تولید محتوای فضای مجازی و رسانه ای است که سازمان بسیج برگزار می کند و برگزاری چنین رویدادهایی از ضرورت های جامعه امروز است.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۲۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از روند برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: امسال چهارمین سال رویداد مهم تولید محتوای فضای مجازی و رسانه ای است که سازمان بسیج برگزار می کند و برگزاری چنین رویدادهایی از ضرورت های جامعه امروز است.

وی ادامه داد: سازمان فضای مجازی بسیج در این زمینه پیشتازی دارد و جوانان انقلابی و مکتبی با حضور در این عرصه فرصتی کم نظیر برای محک زدن استعدادهای خود دارند.

این مسئول ضمن قدردانی از سازمان فضای مجازی بسیج برای برگزاری این گونه اقدامات فوق العاده گفت: برگزاری این رویداد از کارهای مهم، ارزشمند و ضروری است که همواره باید برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقربیک در ادامه با بیان اینکه اسلام دین ‏جهانی و جاودانه است، افزود: اسلام دین همه زمانه ها است و اگر یک روز با منبر تبلیغ می شد که همچنان ادامه دارد اما امروز باید با روش های نوین و امروزی در جهان تبلیغ شود.

وی گفت: طی بازدید از غرفه ها مشاهده شد که اکثر تیم ها جوانان و نوجوانان و یک گروه خانوادگی هستند که در این رویداد حضور دارند و این یک نوید و زمینه امیدبخشی ما است که جوانان علاقمند شیعه و سنی در این عرصه فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین باقربیک با بیان اینکه توانمندی های استان ما باید دیده شوند، ادامه داد: امیدواریم این عزیزان به مراحل کشوری راه پیدا کنند چراکه ظرفیت و استعدادهای نهفته ای در سطح نوجوانان استان وجود دارد که این توانمندی باید تکثیر و ‏تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: این رویدادها باعث شناسایی استعداد و تقویت تیم های شرکت کننده می شود و رویداد با حضور۲۰ گروه به رقابت ‏می پردازند و امیدواریم در سطح کشور و ملی حرف برای گفتن داشته باشند و برایشان آرزوی توفیق و موفقیت داریم.‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار