خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

کار مهم و حیاتی بسیج جامعه زنان مطالبه‌گری است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: کار مهم و فوری و حیاتی بسیج جامعه زنان مطالبه‌گری است و باید در اولویت کارها باشد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۹۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست هم اندیشی بازنشستگان و وابستگان خواهر سپاه بر برگزاری مستمر و فصلی جلسات هم اندیشی خواهران تأکید و اظهار کرد: اگر مطالب و مطالبه‌گری‌های شما در فضای مجازی و صدا و سیما و سایر رسانه‌ها منعکس شود و توسط نخبگان روی آنها فکر شده و ایده‌های مطرح شده پخته‌تر شود و به مسئولان مربوطه ارسال شود، بسیار اثرگذارتر خواهد بود.

وی بیان کرد: کار مهم و فوری و حیاتی بسیج جامعه زنان مطالبه‌گری است و باید این کار در اولویت کارهای شما باشد، چراکه دلسوزی شما بیشتر از سایر اقشار جامعه نسبت به مسائل اجتماعی است و این را در برهه‌های مختلف از جمله دوران جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب و در همین مسائل اخیر نیز نشان داده‌اید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: باید بخشی از برنامه‌های صدا و سیما در هفته بسیج به مسائل بانوان بسیجی اختصاص یابد تا فعالیت‌ها و اقداماتی که این قشر مهم و حساس، انجام می‌دهند بهتر منعکس شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در ادامه گفت: مطالب ارزشمندی که در این جلسه توسط خواهران بزرگوار بیان شد بسیار ارزشمند بود و برخی از این موارد به مانند تذکری است.

سردار ولی بهاریان بیان کرد: همه ما سرباز این اسلام و انقلاب هستیم، بنابراین باید با مطالبه‌گری سعی در رفع مشکلات جامعه داشته باشیم، بی‌مهری‌ها و سختی‌ها همیشه در طی مسیر وجود داشته‌اند اما نباید آنها ما را از این امر خسته و ناامید کند چراکه موفق کسانی هستند که روی اصول خود باقی می‌مانند و ناامید نمی‌شوند.

وی گفت: شما بزرگواران حاضر در این جلسه اگر چه به ظاهر بازنشسته شده‌اید اما همچنان فعالیت‌های خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و جهادی را ترک نکرده‌اید و این موضوع بسیار ارزشمندی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطر نشان کرد: دشمن روی جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده، اما ما نباید اجازه دهیم که این پاره‌های تن ملت از دستمان بروند و باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم که آنها را نسبت به حقایق اسلام و انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات