خبرهای داغ:

برگزاری بیش از ۱۲۰۰ برنامه در هفته بسیج به همت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از برگزاری بیش از یک هزار و ۲۹۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۵۲گروه جهادی در دومین رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۴۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در نشست خبزی هفته بسیج با یادآوری اینکه ۴۳سال از عمر با برکت بسیج می‌گذرد، ایجاد بسیج مردمی بر پایه تفکر اهل‌بیت(ع) بخصوص مکتب عاشورا دارد را از پربزکت‌تزین نهادهای انقلاب اسلامی دانست.
وی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که مردم نیاز دارند، بسیج بی‌توجه به حاشیه‌ها ورود کرده و مسیر خدمت به مردم و نظام را در پیش گرفته است، تصریح کرد: امروز این افتخار نصیب بچه‌های بسیج است که شرورترین دشمنان خدا بسیج را دشمن خود می‌دانند و این، نشان دهنده مسیر درست خود است.
سرهنگ علیپور با اشاره به نقش مفید و سازنده بسیج در همه صحنه‌ها، از زمان دفاع مقدس تا کنون، تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس هم هرجا نیاز به خدمت‌رسانی ، تامین امنیت پایدار مردمی، فرهنگی، اجتماعی و همه عرصه‌ها، حضور با بصیرت بسیج، توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز به یادآوری ایام کرونا پرداخت و ادامه داد: بسیجیان با حضور در عرصه‌های مختلف این مبارزه از کنترل بیماری، کمک بهکادر درمان، تهیه و توزیع مواد بهداشتی، و یاری رساندن به مردم به تناسب ایجاد مشکل در کسب و کار مردم، با شناسایی خیرین و نیازمندان، این ارتباط را برقرار کرده و به مردم یاری رساندند.
به گفته وی، بسیاری از خدمات بسیج به درستی برای مردم بیان نشده و این خدمات ، بسیار فراتر از آن چیزی است که بیان شده است، و بسیجیان صرفا با نگاه خدمت به مردم تا پای جان برای کم‌کردن مشکلات و ایجاد آرامش ایستاده‌اند.
سرهنگ علیپور با بیان اینکه شعار سراسری امسال هفته بسیج «بسیج، خدمتگذار ملت ایران» است، از برگزاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط این ناحیه در هفته بسیج خبر داد.
گلباران قبور مطهر شهدا همزمان با سراسر کشور ، با اولویت گلباران شهدای حرم مطهر احمدبن موسی(ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاری ۵۲ یادواره شهدا با محوریت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی با محوریت جهاد تبیین، از برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج ناحیه بقیه‌الله شیراز است که فرمانده این ناحیه از آن یاد کرد.
به گفته وی، تهیه و توزیع بیش از ۳هزار بسته‌های معیشتی، اجرای رزمایش نذر خون، برگزاری میز خدمت در‌‌محلات، اجرای ۱۱ پروژه‌ عمرانی، ساخت و مرمت ۲۴منزل محروم با تعامل با کمیته امداد و قرارگاه احمدبن موسی(ع)، راه‌اندازی کارگاه اشتغال، تاسیس پایگاه و حوزه مقاومت ،برگزاری کارگاههای مشاوره،مسابقات کتابخوانی ، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، که تاکنون ۱۹۸ زندانی جرایم غیرعمد توسط این ناحیه آزاد شده‌اند، و برگزاری جام فوتسال دانش‌آموزی شیراز با نام جام آرتین،اژ دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج ناحیه بقیه الله شیراز است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با اشاره به برنامه‌های اشتغالزایی این‌ناحیه، از هماهنگی با کمیته امداد شیراز برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و افزود: سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در جشنواره مالک اشتر رتبه اول در سپاه استان فارس را کسب کرد.
به گفته علیپور ، دومین رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، سازندگی، بهداشت و درمان و اشتغالزایی با حضور ۵۲گروه جهادی این ناحیه از ۲۸آبان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها