فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه به همت بسیجیان بهار طی هفته بسیج

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه امیدآفرین و خدمت‌رسان طی هفته بسیج در شهرستان بهار به همت بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۰۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک ایام اظهار کرد: طی هفته بسیج ۴۰۰ عنوان برنامه امیدآفرین، خدمت‌رسان و مشکل‌گشا در سطح ۱۲حوزه مقاومت، ۱۲۶ پایگاه مقاومت و ۱۸ قشر بسیج شهرستان بهار از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه به صورت قرارگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیج شهرستان در عرصه اجتماعی با ارائه خدمات اجتماعی چون احداث و تعمیر و نگهداری چندین باب ساختمان برای نیازمندان، تامین و تهیه وسایل حداقلی زندگی، مطالبه‌گری از شهرداری و شورای شهر برای رسیدگی به مشکلات محلات کم برخوردار و ساخت بیش از ۶ هزار مترمربع سالن ورزشی برای بالا بردن سرانه ورزشی شهرستان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نقاط محروم شهرستان فعال است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: بسیجیان شهرستان بهار همچنین در ارائه خدمات بهداشتی در راستای بالا بردن سرانه خدماتی با تفکری برگرفته از حرکت سیدالشهدا و تفکر علوی، خدمات چشم پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره، احداث چندین باب خانه بهداشت، غسالخانه، توزیع جهادی دارو و بسته‌های معیشتی، بهداشتی و ضدعفونی سطوح و روحیه دادن در زمان اوج کرونا نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه بسیجیان درعرصه اقتصادی، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و پرداخت وام‌های اشتغالزایی نیز نقش آفرین هستند، گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که با حضور بسیجیان اجرایی می‌شود.

هندی ورکانه تصریح کرد: از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج همایش ولایت، امنیت، اقتدار بسیجیان؛ همایش دختران انقلاب، ریحانه‌های بهشتی، کارآفرینان بسیجی، یادواره شهدای مهاجران، جشنواره‌های هنری، نشست‌های روشنگری، نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی، افتتاح پروژه‌های مسکن مددجویی و طرح آبرسانی در روستاها و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر «جهاد تبیین» بیان کرد: وظیفه رسانه و افسران جنگ نرم تبیین این شعار است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اتفاقات اخیر و هجمه ایجاد شده به خاطر قدرت و پیشرفت ایران است، عنوان کرد: نسخه دشمن فتنه نیابتی برای ایجاد اخلال و چالش برای امنیت نظام با مسلح کردن گروه‌های مخالف ایران است و به خیال خود به دنبال براندازی و تجزیه هستند که این خیال را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: دشمنان بر اساس سناریو و برنامه قبلی قصد اختلال در علوم کاربردی و دانشگاه‌ها باتوجه به دستاوردها در عرصه‌های مختلف علمی، IT، نانو تکنولوژی، سلول بنیادی، مهندسی ژنتیک، فیزیک چگالی و... داشتند که بنا به فرمایشات رهبری «ایران قوی» در حوزه دفاعی و امنیتی با توجه به قرار گرفتن در ناامن‌ترین منطقه جهان، به برکت خون شهدا و حرکت بسیجیان از امنیت پایدار وخوبی برخوردار شد.

هندی‌ورکانه بیان کرد: بسیج، شجره طیبه است و یکی از عوامل پیشرفت کشور ما و «ایران قوی»همین بسیج است، بسیجی که با افتخار خدمتگزار مردم است و با جان شیرین خود حافظ امنیت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه ریخته شدن مظلومانه خون پاک شهدای بسیجی و مدافعان امنیت امسال تکلیف ما سنگین‌تر شده و باید رسانه این تکلیف را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار