یک پیشکسوت بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

احیاء ارزش‌های دينی و ملی از بركات بسيج/حضور در اردوهای جهادی از ارزشمندترین لحظه‌های زندگی بسیجی

یک پیشکسوت بسیجی گفت: یکی از علایق من به بسیج همین خدمت کردن به مردم بود، وقتی می‌دیدم بسیجِ خط شکن و روحیه مردم‌یاری دارد علاقه‌ی من برای حضور در بسیج را بیشتر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۵۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

محمد کریمی از بسیجیان پیشکسوت استان مرکزی-شهر اراک در آستانه فرار رسیدن هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: یکی از عوامل موفقیت بسیج و ثبیت آن وجود اخلاص همراه با معنویت در بین بسیجیان است چراکه حاضر می‌شوند از خواسته‌های درونی خود بگذرند تا به هدف والاتر و مقدس یعنی رضای الهی دست پیدا کنند.

این بسیجی پیشکسوت انس، مودت و محبت را از دیگر عوامل رشد و جذب بسیج برشمرد و افزود: در بسیج افراد نه تنها برای هم بهترین دوست محسوب می‌شوند بلکه رابطه نزدیک‌تری از یک برادر یا خواهر با هم پیدا می‌کنند و این یکی از ارزشمندترین ثمرات بسیج است که یک‌دلی و ایثار را برای بسیجیان رقم می‌زند.

خدامحوری رمز موفقیت بسیج

کریمی اظهار کرد: امروز خدامحوری رمز موفقیت بسیج است چرا که هرجا که بر خدا توکل داشتیم خدا بهترین یاری کننده بوده و است، کارهایی که با ید انسان محقق نمی‌شود بسیجی با مدد از قدرت الهی آن را محقق می‌کند.

وی عنوان کرد: ما در بسیج نشاط و شادی را لمس می‌کنیم؛ بسیج با ایجاد یک فضای جذاب و مفرح برای جوانان نشاط کاذب ماحصل غرب را دفع کرده و با بروز استعدادهای خلاقانه خط بطلانی برای لذایذ جسمانی پوچ می‌کشد.

بسیجی پیشکسوت استان مرکزی شیرین‌ترین خاطرات خود را خدمتگزاری بی‌منت برای هم نوعان و مردم کم برخوردار دانست و گفت: یکی از علایق من به بسیج همین خدمت کردن به مردم بود وقتی می‌دیدم بسیجِ خط شکن و روحیه مردم یاری دارد علاقه‌ی من برای حضور در بسیج را بیشتر می‌کرد مثلا حضور در اردوهای جهادی برای من یکی از بهترین دوران زندگی محسوب می‌شود همان زمانی که لبخند را بر لبان مردم می‌بینم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات