بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان

همدان-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغ دیده و ملت شریف و عزیز ایران، حملات تروریستی اخیر را محکوم کرده و خواهان برخورد قاطع با مسببین این جنایت شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۸۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغ دیده و ملت شریف و عزیز ایران، حملات تروریستی اخیر را محکوم کرده و خواهان برخورد قاطع با مسببین این جنایت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«قتلوهم یعذبهم الله بایدیکم ویخزهم و ینصرکم علیهم و یشف صدور قوم مؤمنین»

با آنها پیکار کنید، که خداوند آنان را به دست شما مجازات می‌کند و آنان را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان راشفا می‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم می‌نهد)- سوره توبه آیه 14

در پی امتداد اقدامات آشوب طلبانه و جنایتکارانه عده‌ای از دشمنان جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه شاهد حمله تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و مشهد بودیم که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و دانشجویان بسیجی ما گردید. اتفاقی که همچون حمله تروریستی حرم شاهچراغ، به دست جنایتکارانی رخ داد که برای از بین بردن امنیت و آسایش از هیچ جنایتی حتی کشتار کودکان و زنان ابایی ندارند.

حمایت‌های آشکار و بی‌سابقه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت مردان امریکایی از این جریان آشوب طلب نشان می‌دهد مبدا و منشا این حملات و آشوب‌ها به طور قطع نظام جنایتکار آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم و سرویس‌های امنیتی آنها بوده است که با دوشیدن کشورهای عمله استکبار همچون عربستان سعودی و رها کردن گروه‌های تجزیه طلب و سازمان مطرود و منفور منافقین از قفس‌های خود، ایران قوی را هدف گرفته‌اند.

نقش رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی متشکل از دشمنان و خائنین ایران که تنها اشتراک ان ها با ملت عزیز ایران همزبانی است، در تطهیر دستان اغشته به خون این جنایتکاران و تهمت به نظام جمهوری اسلامی غیر قابل انکار بوده است.
با توجه به سلب امنیت روانی و اقتصادی از مردم در طی ایام اخیر و مشخص شدن مرزبندی محسوس بین معترضین و آشوبگران که ملت شریف ایران نشان دادند صف معترض از اغتشاشگر جداست لذا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های نهادهای امنیتی و انتظامی خواهان برخورد جدی با اندک آشوب طلبان باقی مانده اعم از پیاده نظام استکبار در خیابان‌ها و یا عمله‌های رسانه‌ای آن هستیم همچنین از دستگاه قضائی خواستاریم که در جهت پاسداشت خون شهدای تامین امنیت براساس مر قانون عمل نموده و اشد مجازات را برای عاملین این خسران در نظر بگیرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغ دیده و ملت شریف و عزیز ایران، حملات تروریستی اخیر را محکوم نموده و خواهان برخورد قاطع با مسببین این جنایت می‌باشد.

فان حزب الله هم الغالبون

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار