فرمانده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی است

ساری-فرمانده سپاه کربلا هدف اصلی بسیج سازندگی را اشغال زایی دانست و افزود: بسیج سازندگی با اعطای وام و تسهیلات به افراد واجد شرایط امر برای اشتغالزایی کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۰۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲

اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل و مهندس صفی نیاء مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان از نمایشگاه مشاغل خانگی، دستاورد‌های صنایع تبدیلی و صنایع خرد شهرستان بابل در مصلی بابل بازدید کرد.

اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی است

 سردار مسلمی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابل، با تاکید از حمایت تولیدکننده گان گفت:لازم است هر از چند گاهی نمایشگاه‌هایی در راستای حمایت از تولیدکننده گان خرد برگزار شود و در کنار این نمایشگاه‌ها باید موسسات تسهیل گر در رابطه با کمک به حرفه‌های خرد حضور داشته و در این راستا راهنمایی کنند.

فرمانده سپاه کربلا  یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها را ایجاد خودباوری در مردم و ایجاد فضایی برای تولیدکنندگان برشمرد و افزود: یکی از وظایف بسیج سازندگی حمایت از مشاغل خرد است و در این نمایشگاه‌ها ظرفیت‌های موجود به نمایش در میاید.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  باید در راستای  کمک به مشاغل خرد و تولیدکننده گان صنایع تبدیلیتلاش کنیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ها استقبال خوبی از جانب تولیدکننده گان و مردم صورت میگیرد.

سردار مسلمی هدف اصلی بسیج سازندگی را اشغال زایی دانست و افزود:  بسیج سازندگی  با اعطای وام و تسهیلات به افراد واجد شرایط امر برای اشتغالزایی کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار