مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

بهره برداری از ۱۰ پروژه آبرسانی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زنجان

زنجان _ مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:بسیج همواره در حال خدمت رسانی در مناطق محروم است که در همین راستا 10 پروژه آبرسانی در این مناطق به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۸۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

سرهنگ جلال غورقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان در پنج کارگروه فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت فعالیت می‌کند. 

بهره برداری از ۱۰ پروژه آبرسانی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زنجان

وی با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در 89 روستای محروم سه دهستان قره پشتلو در شهرستان زنجان،دهستان شیوانات در شهرستان خدابنده و دهستان اوریاد در شهرستان ماهنشان خدمات رسانی می کند، گفت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در سال جاری، ۳۱ پروژه را در دست اجرا دارد که از این تعداد ۱۵ طرح آماده بهره‌برداری برای هفته بسیج است.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سه دهستان در شهرستان‌های خدابنده، ماهنشان و زنجان مورد هدف این قرارگاه است، تصریح کرد: از ابتدایی سال جاری ۱۲ پروژه آبرسانی را شروع کرده بودیم که از این تعداد ۱۰ پروژه آبرسانی در این سه دهستان آماده بهره‌برداری است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج 8 هزار و 500 نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد، افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، دهیاری ها و بخشداریهای مناطق هدف در اجرای این طرح همکاری و مشارکت داشتند. 

وی با اشاره به بحث امنیت غذایی و کمک به دامداران، عنوان کرد:رزمایش خدمات دامپزشکی با همکاری سازمان بسیج سازندگی و اداره کل دامپزشکی استان زنجان اجرا و حدود 11 هزار و 550 راس گاو و گوسفند و 6 هزار طیور در شش روستا  به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان مورد واکسیناسیون قرار گرفتند. 

غورقانلو با تاکید بر اینکه برنامه های مختلف در حوزه توانمند سازی کشاورزان صورت گرفته است، بیان داشت:در طرح آموزش کشاورزی نوین در حوزه کاشت، داشت و برداشت محصولات که در 12 روستا برگزار و 865 نفر از کشاورزان در این برنامه شرکت کردند و خوشبختانه مورد استقبال کشاورزان قرار گرفت.

این مسئول در ادامه به دیگر برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان اشاره کرد و گفت :شناسایی دانش آموزان کم برخوردار و حمایت از آن ها با مشارکت خیرین، برگزاری جشن تکلیف، مرمت و بازسازی  و تجهیز مدارس از دیگر برنامه های اجرا شده می باشد. 

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:در راستای محرومیت زدایی در دهستان اوریاد با همکاری سازمان آب و فاضلاب استان نسبت به تکمیل فاضلاب و تصفیه خانه اقداماتی مناسبی صورت گرفته است که بزودی به بهره برداری می رسد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار