خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: ما در گلستان یک ایران کوچک متشکل از همه اقوام در استان هستیم و این وحدت نتیجه اقدام خوب فرماندهان پایگاهها، حوزه ها و نواحی ماست.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۱۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

انقلاب ما در حال اوج گرفتن است/تعلیم و تربیت یعنی اینکه پای انقلاب بایستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع منتخبین دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر گفت: مسئولیت ما که در این جشنواره انتخاب شده ایم بسیار سنگین تر از گذشته است اگر در استان ما اتفاقات خوبی افتاده است چه در بحث محرومیت زدایی، احیا پایگاههای بسیج، مشارکت دادن مردم در پیشرفت و امنیت استان ، همراهی مسئولین در موضوعات مختلف استان در همین راستا ست.


وی افزود: در حوادث اخیر اگر حضور برادران و تلاشهای دوستان نبود شاید کار خیلی مشکل می شد. اقدامات خوبی که دوستان در سطح پایگاههای بسیج انجام دادند که همین اقدامات باعث شد مردم استان نجیب بمانند.


ملک شاهکوهی اظهار داشت: ما یک ایران کوچک هستیم از همه اقوام در استان داریم و این وحدت نتیجه اقدام خوب فرماندهان پایگاهها، حوزه ها و نواحی ماست. نتیجه کار فرماندهان را در کف خیابان می بینیم. تعلیم و تربیت یعنی اینکه پای انقلاب بایستیم شما بسیجیان به خودتان افتخار کنید و ما خدا را شکر میکنیم خادم پاک‌ترین انسانهای روی زمین هستیم.
فرمانده سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: انقلاب ما در حال اوج گرفتن است و دشمنان راه به جایی نخواهند برد. و انقلاب ما از این مرحله عبور خواهد کرد.


وی در پایان با اشاره به حوادث جاری خاطر نشان کرد: این جوانی که کف خیابان آمده و شغل می نویسد ، هنر ماست که او را به سمت خودمان بکشیم اما اگر به آنها سیلی بزنیم انگار به انقلاب سیلی زده ایم و آنها را نسبت به نظام بدبین کرده ایم ، اینها همه بچه های ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها