فرمانده سپاه بهشهر:

امروزه تفکر بسیجی دشمن را زمین گیر کرده است / برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیج در بهشهر

ساری-فرمانده سپاه بهشهر از اجرای ۵۳۴ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه دستاورد‌های علمی پژوهشی بسیج برپا میشود.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۲۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

امروزه تفکر بسیجی دشمن را زمین گیر کرده است / برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیج در بهشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین ‏ جناسمی فرمانده سپاه بهشهر در نشست با اصحاب رسانه به منسابت هفته بسیج،با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشور گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) است که امروز به‌عنوان یک الگوی بی‌بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است.

سرهنگ جناسمی با بیان اینکه امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده و دشمنان را در بسیاری از عرصه‌ها زمین گیر کرده است ، افزود:بسیج خاص یک مجموعه نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ و شامل همه افراد می‌شود؛ چون بسیج خانه و مرجع مردم است و هر جایی که نظام و کشور اسلامی ما حتی در خارج از کشور نیاز به کمک داشته باشد این تفکر بسیجی است که به یاری می‌آید و تا پای جان در میدان حضور دارند.

فرمانده سپاه بهشهر در ادامه از اجرای ۵۳۴ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه دستاورد‌های علمی پژوهشی بسیج، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فرماندهان اسبق پایگاه‌ها و خادمین مساجد، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی، محفل انس با قرآن و عترت از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

به گفته جناسمی نشست‌های روشنگری، نشست‌های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها، کارگاه آموزشی سواد رسانه، مراسم شب شعر، نمایشگاه کتاب به عنوان عفاف و حجاب، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز پنجم آذر ماه، رزمایش مواسات و کمک مومنانه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه بهشهر در ادامه اضافه کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی و پیاده روی خانوادگی، رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق محروم از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار