فرمانده سپاه تنکابن:

تفکر بسیجی در مردم نهادینه شده است / برگزاری۴۰۰ برنامه در هفته بسیج تنکابن

ساری-فرمانده سپاه تنکابن با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در مردم نهادینه شده است، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون فتنه‌های گوناگونی شکل گرفت، اما بادرایت امامین انقلاب و همراهی مردم توطئه دشمنان خنثی شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۴۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

تفکر بسیجی در مردم نهادینه شده است /

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن درنشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج از برگزاری۴۰۰ برنامه درسطح پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل افتتاح خانه محروم، ساخت المان شهدا و بسیاری از برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی در قالب شورای تحول محلات در سطح شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ مهدوی بیان کرد: بسیج در خنثی سازی جنگ ترکیبی نقش موثری دارد.

فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به اغتشاشات اخیر هم افزود:مردم به اهداف دشمنان پی برده اند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

تفکر بسیجی در مردم نهادینه شده است /

سرهنگ مهدوی با بیان اینکه  دشمن و معاندین در تنکابن اقدام به کشته سازی غیر واقعی در فضای مجازی کردند، خاطرنشان کرد: با هوشیاری مردم و فضای سایبری حقیقت برمردم آشکار و توطئه دشمنان خنثی شد.

فرمانده سپاه تنکابن با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در مردم نهادینه شده است، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون فتنه‌های گوناگونی شکل گرفت، اما بادرایت امامین انقلاب و همراهی مردم توطئه دشمنان خنثی شد.

تفکر بسیجی در مردم نهادینه شده است /

سرهنگ مهدوی با بیان اینکه رسانه های ضدا ایرانی و معاندین در تلاش برای فریب مردم هستند، گفت: مردم پای کار نظام هستند و اجازه نمیدهند کسی به جان وناموس مردم تعرض کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها