رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی خبر داد؛

عضویت ۱۱۴۵۰ نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان استان مرکزی هدفگذاری شد

زاهدی گفت: عضویت یک میلیون نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در کشور هدفگذاری شده که ۱۱ هزار و ۴۵۰ نفر سهم استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۷۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، زاهدی رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی گفت: افراد ساکن در روستاها، عشایری و شهرهای زیر ۲۹ هزار نفر می توانند از ۱۸ سالگی به عضویت این صندوق در آمده و سوابق آنان در ۲۴ سالگی امکان انتقال به سایر صندوق ها وجود دارد.

زاهدی اظهار کرد: عضویت در صندوق بیمه اجتماعی بر مبنای سکونت، اشتغال و طرح‌های حمایتی امکان پذیر است و رویکرد ما حمایت است.

وی ادامه داد: پنج درصد حق بیمه در صندوق بیمه اجتماعی توسط افراد و ۱۰ درصد توسط دولت پرداخت می شود.

رئیس صندوق بیه اجتماعی کشاورزی استان گفت: استان از نظر ضریب پوشش بیمه رتبه ششم و از نظر مستمری بگیران رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: شهرستان شازند با ۱۳ هزار و ۶۲۲ نفر بیمه شده رتبه نخست و دلیجان رتبه آخر را از نظر ضریب بیمه ای در استان به خود اختصاص داده‌است.

زاهدی اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۳۵۷ نفر از بیمه شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان را در استان مرکزی را خانم‌ها تشکیل داده‌اند و ۱۱ هزار و ۳۲۹ نفر مستمری بگیر در استان وجود دارد.

وی یادآور شد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی اکنون به ۵۰۳ نفر از خانم‌ها مستمری پرداخت می کند.

زاهدی بیان کرد: عضویت یک میلیون نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در کشور هدفگذاری شده که ۱۱ هزار و ۴۵۰ نفر سهم استان مرکزی است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد تومان یارانه امسال برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کشور پیش بینی شده‌است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها