خبرهای داغ:

بسیج همه امکانات شهرستان برای رزمایش جهادگران فاطمی۲ بسیج

جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان خرامه به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه خرامه، مدیر بسیج سازندگی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فرمانداری خرامه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۹۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان خرامه به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه خرامه، مدیر بسیج سازندگی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری خرامه برگزار شد.

کرم الله رنجبر فرماندار خرامه در این جلسه بیان کرد همکاری دستگاه ها در شهرستان نتیجه اش خدمت به مردم خواهد شد.

وی افزود: همدلی دستگاه های اجرایی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خرامه در پیشبرد اهداف خدمت رسانی به محرومین بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه همه امکانات شهرستان برای رزمایش جهادگران فاطمی۲ بسیج شود، با اشاره به فعالیت رسانه ای دشمن و اغتشاشات اخیر افزود: هدف اصلی از برگزاری این رزمایش امید افرینی در بین مردم و خدمت رسانی گروه های جهادی در سطح شهرستان می باشد.

سرهنگ رزمخواه فرمانده سپاه خرامه هم در این جلسه با بیان اینکه در رزمایش جهادگران فاطمی بیش از ۳۰ گروه جهادی و بیش از ۳۰۰ نفر در نقاط مختلف و سطح شهرستان و مناطق محروم ارائه خدمت می کنند.
وی افزود: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با همکاری دستگاه های اجرایی سبب تسهیل در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی خواهد شد.

فرمانده سپاه خرامه گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه های عمرانی، ارائه خدمات پزشکی به مردم، ساخت مسکن محرومین، واکسیناسیون رایگان دام، جهاد تبیین، میز خدمت جهادی از مهمترین فعالیت هایی است که در رزمایش جهادگران فاطمی۲ در طی ۱٠ روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار