فرمانده سپاه سوادکوه خبر داد:

افتتاح ۱۶ پروژه محرومیت زدایی در سوادکوه/ برگزاری جشنواره‌های خانوادگی در هفته بسیج

ساری- فرمانده سپاه سوادکوه از برگزاری ۲۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: ۸ برنامه ورزشی، ۵ برنامه فرهنگی و جشنواره‌های خانوادگی از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۹۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

اعزام گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم / اجرای جشنواره های خانوادگی در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمد‌باقر قزلباش فرمانده سپاه سوادکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ویژه هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته، از برگزاری ۲۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: ۷۰ برنامه شاخص به صورت قرارگاهی در سوادکوه  از ۲۹ آبان تا ۵ آذر برگزار می‌شود.

سرهنگ قزلباش با اشاره به تشکیل ستاد پشتیبانی هفته بسیج افزود: ۸ برنامه ورزشی، ۵  برنامه فرهنگی و جشنواره‌های خانوادگی و  اعزام گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

فرمانده سپاه سوادکوه به  راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در پل‌سفید و  راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی در زیراب هم اشاره  و اضافه کرد: برگزاری جلسات جهاد تبیین، اردوی راهیان تحول و پیشرفت، اجتماع بزرگ بسیجیان در پنج آذر و دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان از برنامه‌های دیگر هفته بسیج است.

به گفته سرهنگ قزلبا  ۱۶ پروژه محرومیت زدایی شامل افتتاح چهار خانه محروم و دو کارگاه اشتغال‌زایی و آب‌رسانی به روستا‌ها از برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

فرمانده سپاه سوادکوه در بخش دیگری از سخنان خود به مسئولیت پذیری بسیج هم اشاره کرد و گفت:  بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه از شاخص‌های مهم بسیج است.

سرهنگ قزلباش در پایان سخنان خود بسیج و تفکر بسیجی را نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه دانست و افزود:تمام تلاش دشمن آن است که مجموعه نظام را ناکارآمد جلوه دهد که باید با جهاد تبیین در افشار مختلف جامعه  و مطالبه‌گری عدالت‌خواهانه با فتنه‌های دشمنان مقابله کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار