مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کرد، افزود: بسیج در تمامی ابعاد بازوی توانمند و قدرتمند برای نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۲۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به مناسبت هفته بسیج، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام دکتر جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و هئیت همراه با آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام رعایتی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: باید برای شناخت و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تلاش کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه باید فرهنگ بسیجی در اعمال و رفتار همه ماتبلور پیدا کند، افزود: امروزه نقش بسیج در عرصه‌های مختلف یک نقش اثرگذار است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با تصریح  براینکه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کرد، افزود: بسیج در تمامی ابعاد  بازوی توانمند و قدرتمند برای نظام و انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به جهاد تبیین بسیج طلاب هم اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه دینی و شرعی و انقلابی ماست که تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بسیجی بکار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار