خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

بسیج باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه بسیج در همه صحنه‌ها باید حضور داشته باشد، گفت: باید ظرفیت‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان فعال شود؛ بسیج باید پیگیری کند و بسیج دانش آموزی بسیار باید توسعه یابد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۴۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

بسیج باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت اله حبیب اله شعبانی موثقی در دیدار با نخبگان بسیجی همدان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج باید در هدف، عمل و در رویکردهای اجتماعی خود یکنواخت عمل کند.

وی با بیان اینکه بسیج باید هدفش فی سبیل الله باشد، افزود: هدف، مقاتله و مجاهده در راه خدا است، این جهاد می‌شود چراکه در عرصه محرومیت زدایی، تبیین، امنیت در شبانه روز وارد شده است بنابراین هر جا حرکتی می‌کنید باید بر محور تقوا باشد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه رویکرد انبیاء و اولیاء الهی مبتنی بر مودت است، با تأکید بر برخورد با آشوبگر، گفت: در برخورد با برخی نوجوانان باید مبتنی بر رحمت و مودت رفتار کرد.

وی ابراز کرد: رویکرد بسیج در مواجهه با مردم مبتنی بر وحدت و مودت است؛ چرا که دشمن برنامه ریزی شده کشور را مورد هدف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: در مقابل هجمه‌هایی که جبهه کفر علیه ما راه انداخته است باید ایستادگی کرد؛ همه فرعون صفتان، امروز در مقابل انقلاب ما هستند.

وی با اشاره به اینکه فرعون یک جریان تاریخی است و استمرار دارد، خاطرنشان کرد: همه فرعون‌ها دست به دست هم دادند اما نتوانستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند و آن دست الهی است که به امداد ما رسیده است.

شعبانی موثقی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار همدان که در این اغتشاشات صبور بودند و دشمن را همراهی نکردند، عنوان کرد: همه باید از مردمی که دشمن را همراهی نکردند، تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج در همه صحنه‌ها باید حضور داشته باشد، افزود: باید ظرفیت‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان فعال شود؛ بسیج باید پیگیری کند و بسیج دانش آموزی بسیار باید توسعه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات