پیام فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)به مناسبت هفته بسیج

فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) به مناسبت آغازهفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۵۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرماندهی ومسئول نمایندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)به مناسبت آغار هفته بسیج پیام صادر کردند.

«بسمه تعالي»

بسيج يادگار ارزشمند حضرت امام خميني(ره) و شجره طيبه‌اي است که در راستاي حفظ و صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن شكل گرفت. فراگيرترين تشكل مردمي و ماندگارترين و پوياترين انديشه و تفكري كه از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صيانت و پشتیبانی از اصول، آرمان ها و ارزشهاي انقلاب اسلامی قرار داشته است. بسيج علاوه بر دوران دفاع مقدس كه اوج جانفشاني و ايثارگري هاي بسيجيان سلحشور در آن جلوه گري مي نمايد در تمامي صحنه ها و برهه هاي حساس و بحران ها نيز پيشگام بوده است . پشتوانه ارزشمندي كه اين روزها و در بحران شيوع ويروس منحوس كرونا نيز به مدد نظام سلامت آمده و با اتكاء به مشاركت و همكاري فعال پايگاه هاي بسيج در سراسر كشور، شاهد انجام اقدامات ستودني گسترده اي در زمينه مقابله با اين ويروس از جمله اجراي شايسته طرح ملي غربالگري و بيماريابي، ضدعفوني معابر شهري و رزمايش كمك هاي مؤمنانه هستيم و بدون شك الهام گرفتن از روحيه بسيجي و ترويج چنين روحيه اي، مي تواند براي ساير عرصه ها به ويژه در عرصه سازندگی ، رونق توليد و اشتغال نيز گره گشا و رفع كننده مشكلات و موانع باشد.

ضمن گراميداشت هفته بسيج و تبريك آن به همه بسيجيان سرافراز و ايثارگر ، موفقيت اين عزيزان و اقتدار و بالندگي روزافزون شجره طيبه بسيج در راستاي آرمانهاي بلند امام راحل(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ، را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار