مالمیر اظهار داشت:۱۰۰۰ جهادگر عرصه سلامت در قالب طرح یاسر در هفته بسیج خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۵۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

۱۰۰۰ جهادگر عرصه سلامت در قالب طرح یاسر در هفته بسیج خدمت رسانی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی مالمیر مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان، صبح امروز در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی، بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.

وی با بیان اینکه بسیج را می‌توان رکنی از نظام مقدس اسلامی دانست که به فرموده مقام معظم رهبری، تا این رکن است و نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، ادامه داد: بسیج مظهر اقتدار ملی و تجلی اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. این نیروی عظیم مردمی در دفاع از کشور و همچنین ارائه خدمات دیگر در عرصه‌های درمانی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با رویکرد‌های ارزشی و با عزم و اراده قوی و احساس مسئولیت، حضور موثر و بی بدیل داشته است.

مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان بیان داشت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران است» انتخاب شده که موسسه خدمات درمانی بسیجیان در همین راستا چندین برنامه تهیه نموده که در طول هفته مبارک بسیج اجرا خواهد شد، یکی از این برنامه‌ها اعزام ۸۵ تیم جهادی با حضور ۲۰۶ نفر پزشک و دندانپزشک و ۱۸۰ نفر پرستار، دستیار دندانپزشک، ماما، روانشناس و تکنسین دارویی با شعار طلوع خدمت در قالب کلان طرح یاسر در ۷۰ نقطه از مناطق محروم کشور به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی خواهند پرداخت.

مالمیر ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های کلان طرح یاسر ارائه کلیه خدمات درمانی به صورت رایگان در ۶۸ مرکز درمانی وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان است که در طول هفته بسیج اجرا می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: در هر روز این هفته اجرای برنامه محوری پیش بینی شده است که ۱۹ پروژه درمانی شامل آئین کلنگ زنی ۹ مرکز درمانی در شهر‌های اردبیل، اهواز، زنجان، کرمانشاه، علی آباد گلستان، آق قلا گلستان، الیگودرز لرستان، سیرجان کرمان و بافت کرمان – آغاز عملیات احداث ۵ مرکز درمانی در شهر‌های مشهد، دهدشت کهگیلویه و بویراحمد، سنقر کرمانشاه، کنگان بوشهرو کبودرآهنگ همدان و همچنین توسعه و بهره برداری ۵ مرکز درمانی در قالب افتتاح بخش سونوگرافی شهرستان دامغان استان سمنان، افتتاح بخش سونوگرافی مرکز درمانی عبدالمطلب شهرستان مشهد، افتتاح بخش سونوگرافی مرکز درمانی یادگار امام (ره) شهرستان آزادشهر استان گلستان، افتتاح آزمایشگاه مرکز درمانی مهرشفاء شهرستان همدان و افتتاح آزمایشگاه مهرشفاء در شهرستان کرمان می‌باشد.

مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان مطرح کرد:  در راستای نصب العین قرار دادن تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری مد ظله العالی و حمایت این مؤسسه از شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تجهیزات پزشکی اقدام به راه اندازی مرکز حمایت از صنایع پیشرفته پزشکی نموده که مأموریت آن کمک به شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فن آوری‌های پیچیده پزشکی از طریق کمک‌های مالی، مشاوره، حمایت از طریق خرید (استفاده از قدرت خرید مؤسسه) و بستر سازی نمایشگاهی می‌باشد. همچنین تفاهمنامه‌هایی بین شرکت‌های دانش بنیان و مؤسسه در راستای حمایت از تولید منعقد گردیده است.

ارسال نظرات