خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام بنی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

نقش‌آفرینی بسیجیان، دشمن را عصبانی کرده است

معاون عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان، چهره‌های مخلص و بی‌ادعای لشکر همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هستند. نقش‌آفرینی بسیجیان عزیز، دشمنان را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۶۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

نقش‌آفرینی بسیجیان، دشمن را عصبانی کرده است

حجت‌الاسلام سیدحسین بنی‌حسینی معاون عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین، در جریان بازدید از نمایشگاه سراسری «اسوه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان، چهره‌های مخلص و بی‌ادعای لشکر همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هستند. طبق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا درباره جایگاه بسیج، خشم و دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی با مشاهده اقتدار دفاعی و امنیتی ایران اسلامی، بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اثرگذاری و نقش‌آفرینی بسیج در حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، افزود: نقش‌آفرینی بسیجیان عزیز، دشمنان را عصبانی کرده است. بسیج، شجره طیبه انقلاب اسلامی است. این توانمندی و اثربخشی بسیج با انگیزه و شور و بصیرت انقلابی در عرصه‌های مختلف، اقدامات بزرگ و مهمی را رقم زده است. حجت‌الاسلام بنی‌حسینی همچنین تأکید کرد: بسیجیان، با انگیزه و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، انتظارات ایشان و اهداف گام دوم انقلاب را تحقق خواهند بخشید. 

معاون عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اغتشاشات اخیر، این حوادث را توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان ما، در مقابله با این توطئه با شور و شعور بسیجی ایستادند و تعدادی از عزیزان ما به شهادت رسیدند که موجب سرافرازی انقلاب اسلامی است. 

حجت‌لاسلام بنی‌حسینی با تأکید بر اینکه ملت ایران قدردان زحمات مخلصانه بسیج است، اظهار کرد: ان‌شاءالله از این بحران‌ها نیز با بصیرت و دشمن‌شناسی عبور خواهیم کرد و افق روشن و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت و ترسیم تمدن اسلامی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات