خبرهای داغ:

کلاس حفظ قرآن به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) سرخه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج کلاس حفظ قزآن به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در جامعه القرآن سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۴۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی برنامه های گسترده و متنوعی را در دست اجرا دارند.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است که یاد کنیم و مرور کنیم از رشادتها ، دلاورمردی ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم که جانانه ایستادند تا امروز ما در کنار هم و با امنیت و آسایش زندگی کنیم.

او افزود: هفته بسیج یاد آور رشادت ها و  دلاوری های بزرگ مردان تاریخ زرین افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران است وفرهنگ بسیج از مجموعه ارزش‌های غنی اسلامی برخوردار است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در ادامه اضافه کرد: فضاسازی این پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج به همت بسیجیان انجام شد.

طاهری بیان داشت: حضور پرشور جهادگران فاطمی این پایگاه در رزمایش جهادگران فاطمی۲ در روستای لاسجرد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او اضافه کرد: کلاس حفظ قرآن با حضور بسیجیان در جامعه القران سمنان نیز با استقبال خوبی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در خاتمه گفت: ان شاءالله با یاری بسیجیان برنامه های متنوع دیگری در طول هفته برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار