خبرهای داغ:

حضور 28 گروه جهادی در قالب 235 نفر در شهرستان سرخه / امروز ما در دالان شبهات قرار داریم

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: امروز ما در دالان شبهات قرار داریم و همه باید بصیرت داشته باشند تا دچار اختلاف نشویم و دشمن به دنبال ناامنی هست تا تحریم ها موثرتر واقع شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۷۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز هفته بسیج و در راستای بزرگداشت این هفته، رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان، گروه ها و سرگروه های جهادی، مسئولین و روسا ادارات شهرستان در جوار امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

در این دیدار حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اینکه ما امروز نیاز به ترویج فرهنگ جهادی داریم، اظهار داشت: امروز 28 گروه جهادی در قالب 235 نفر در شهرستان سرخه در عرصه های ساخت و ساز، علمی و بهسازی شبکه دام مشغول فعالیت هستند.

او افزود: 160هزار متر مربع معابر روستا نیاز به بازسازی دارد که جز اولویت کار ماست و امروز جهت انجام کارها ما نیاز به پیگیری داریم و در مرحله دوم شناسایی افراد متخصص در حوزه کارهای جهادی؛ امسال 273میلیارد اعتبار جهت انجام کار جهادی و محرومیت زدایی به شهرستان واگذار شده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی با اشاره به روحیه جهادی رزمندگان گفت: اگر در نبرد داعش روحیه جهادی نبود کار به سرانجام نمی رسید، حتی سرعت علم ما در کشور مرهون این روحیه جهادی است.

او با بیان اینکه برای مقابله با اغتشاشات سه راهبرد دیده شده است اولین راهبرد ایستادگی در مقابل اصول انقلاب، دوم بصیرت یعنی فهم به موقع و سوم عمل به موقع است، افزود: امروز ما در دالان شبهات قرار داریم و همه باید بصیرت داشته باشند تا دچار اختلاف نشویم و دشمن به دنبال ناامنی هست تا تحریم ها موثرتر واقع شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان اضافه کرد: دشمن امروز از ایران قوی می ترسد دشمن به دنبال منزوی کردن ایران است. دشمن می داند حذف ارز ترجیحی برکاتی دارد دشمن امروز از موشک ها و پهباد های ما می ترسد. دشمن با فتنه های مختلف و جنگ اقتصادی و فرهنگی نتوانست در نسل اول و دوم انقلاب نفوذ کند امروز نباید بگذاریم دشمن دل های ما را تسخیر کند و ما را فریب دهد. 

دیباجی خاطرنشان کرد: امروز در صف اغتشاشگران گروهی آموزش دیده در اردن، گروهی باج بگیر، گروه سوم فریب خورده اند حضرت آقا دهه 80 نسلی هستند که انقلاب را به اوج می رسانند دشمن 43 سال صحبت از سرنگونی و فروپاشی انقلاب می کند. جنگ تحمیلی، کودتا، فتنه منافقین، فتنه 68، فتنه 78، فتنه 88، 96، 98 و 1401 آزمون خوبی است برای مردم و امروز رمز پیروزی ما پیروی از ولایت فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار