دفاع مقدس گنجینه عظیمی است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که موجب بقای انقلاب شد و به نظام جمهوری اسلامی قدرت داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۵۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در پی دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا، در این هفته با رزمندگان حسینعلی وطنی، غلامرضا وطنی و حسینعلی فریدون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ ادهم ضمن قدردانی از زحمات و جانفشانی های این دلاورمردان اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی تمام جبهه کفر مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند که با ایثار رزمندگان اسلام، هیمنه استکبار جهانی و قدرت پوشالی آنها درهم شکست.

او افزود: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که موجب بقای انقلاب شد و به نظام جمهوری اسلامی قدرت داد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: امنیتی که در کشور داریم به سادگی به دست نیامده است و عمده امنیتی که در کشور و مرزها داریم مدیون دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

ادهم خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا؛ حسینی‌وار در صحنه‌ دفاع مقدس حاضر شده و عظمت آفریدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار