خبرهای داغ:

برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در هفته بسیج شاهرود

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از اجرای بیش از ۱۰ برنامه در قالب ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۵۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در هفته بسیج شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی یزدی در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: اگر می‌خواهیم امروز فرهنگ ما اثر گذار باشد، باید فرهنگ بسیجی را مورد توجه قرار دهیم.
او افزود: مدیریت جهادی، انقلابی، جوان‌گرایی، بصیرت و معنویت از شاخصه‌های فرهنگ بسیجی است که باید روزبه‌روز در جامعه گسترش یابد تا دشمنان در توطئه‌های خود ناکام بمانند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اعلام بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و هنری بمناسبت هفته بسیج، تصریح کرد: دیدار و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت بسیجی و صاحبان آثار هنری، دیدار با مسئول و اعضا کانون بسیج هنرمندان، تجلیل از جوانان کانون بسیج، هنرمندان عطر افشانی گلزار شهدا و تهیه بنر و پوستر از جمله برنامه‌ها است.
یزدی در ادامه اظهار کرد: دیدار با مدیران جوان و نوجوان بسیجی فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برپایی مسابقه نقاشی با موضوع فرهنگ ایثار و مقاومت با توجه به دوران کرونایی، اهدای کتاب، اجرای نمایش با موضوع بسیج، نشست‌های داستان خوانی با موضوع بسیج، ساخت و پخش فیلم کوتاه با موضوع بسیج، بارگذاری آثار و هنرمندان بسیجی و برپایی ورکشاپ‌های هنری در فضای مجازی از دیگر اجرا‌های این ستاد می‌باشد.
در پایان یادآور می‌شود این ستاد متشکل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بسیج رسانه، ستاد کانون‌های مساجد و بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار