سردار سلیمانی:

بسیج محلی برای تبادل نظر و گفت‌وگوی همه مردم ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هر حال ما یک دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با تقدیم بیش از ۹۲۰۰۰ شهید، ملت ایران توانست خالق موفقیت‌های بزرگی باشد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۷۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم اندیشی مدیران رسانه ها با موضوع جهاد امید آفرینی و مرجعیت خبری رسانه‌های داخلی، طی سخنان اظهار داشت: بسیج، محلی برای تبادل نظر و گفتگو است. وی ادامه داد: در هر حال ما یک دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با تقدیم بیش از ۹۲۰۰۰ شهید، ملت ایران توانست خالق موفقیت‌های بزرگی باشد و مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را تولید کند و گفتمان مقاومت و پایداری که امروزه طلیعه دار بسیج جهان اسلام شده از درون همین حضور مردمی در دوران دفاع مقدس جوانه زد و توسط شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام انتشار پیدا کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به راهبرد دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: دشمن راهبرد تسخیر خیابان را پیش گرفته و با مدیریت آمریکایی‌ها و با تدارک گسترده، در سال جاری تلاش کردند که این راهبرد خود را پیاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ضربه مهلکی که نیروی زمینی سپاه به مقرهای گروه‌های تروریستی در شمال عراق وارد کرد، یکی از قائمه های قوی فروپاشی این فتنه دشمنان بود، البته مدارک و مستندات این فتنه موجود است. در هر حال اتفاقات بزرگی رقم خورده و ملت ایران در موضع قدرت قرار دارد.

وی با اشاره به مفهوم مردم سالاری و دموکراسی در دیدگاه اندیشمندان، گفت: مفهوم دموکراسی یعنی حاکمیت قانون که در کشور ما، بسیج براساس قانون می‌بایست در مواقعی که وزارت کشور درخواست کند و نیروی انتظامی نیاز داشته باشند و امنیت مردم در خطر باشد، نقش آفرینی کند، یعنی بسیج برود و کمک کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بسیج در ایجاد امنیت و آرامش در داخل کشور گفت: در حوادث اخیر بسیج، راهبرد ایجاد امنیت بدون سلاح را در این دو ماه پیش گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین توطئه دشمنان برای تجزیه ایران را خیال باطلی که هرگز محقق نمی‌شود دانست و گفت: مطمئن باشید حوادث تلخ سال ۱۳۶۰ هرگز اتفاق نخواهد افتاد، زیرا مردم ما به خوبی بعد از پیروی انقلاب اسلامی نشان دادند که به هیچ دشمنی حتی اجازه خیال درباره تجزیه ایران را هم نخواهند داد و خیل شهدا و ایثار گران در نقاط مختلف کشور سند اثبات این موضوع است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همه آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق پیدا نکرده است، تصریح کرد: باید با اتحاد و همفکری کاری کنیم که اهداف والای انقلاب در ابعاد مختلف تحقق پیدا کند.

سردار سلیمانی با اشاره به نقش بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب افزود: یکی از رسالت های بسیج در حوزه رسانه‌ ایجاد فضایی برای گفتگو و تبادل نظر در بین نخبگان جامعه به ویژه اصحاب رسانه است تا این اجماع نظرهابتواند راه های پیشرفت و سرعت بخشیدن به رسیدن به قله های اهداف عالی نظام را به ویژه در جنگ ترکیبی ترسیم کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار