خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج مستضعفین

مسئول فرهنگی سپاه سرخه از پایگاه ها بازدید کرد

همزمان با آغاز هفته بسیج و کسب اطلاع از برنامه های اجرایی و فضاسازی های انجام شده از پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۵۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز هفته بسیج عبدالله نیاکان مسوول فرهنگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان بازدید کرد.

این برنامه با حضور فاطمه ادهم مسوول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج کوثر با هدف بررسی نحوه فضاسازی پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج انجام و از پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) بازدید شد.

نیاکان در این بازدید ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است، بسیجی بلند همت است و خواسته او برای اعتلای کشور است، فرهنگ بسیجی ترکیبی است از ایمان عمیق، تلاش مخلصانه، هوشیاری، گذشت و ایثار. هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است.

او افزود: به فرموده ی امام راحل (ره) بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت حدیث عشق می دهد، بسیج لشکر مخلص خداست،که همیشه و در همه حال آمادگی کامل برای حفاظت و دفاع از کشور عزیزمان را دارد.

مسئول فرهنگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: فضا سازی این پایگاه متناسب با شرایط حال و هفته بسیج بوده و از زحمات بسیجیان قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار