خبرهای داغ:

بسیج در کنار مردم و برای مردم است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: بسیج در کنار مردم و برای مردم است و ثابت کرده که در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۶۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای برنامه هفتگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با خانواده های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران شهرستان سرخه؛ در این هفته سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی با رزمندگان عرصه جهاد و شهامت محمد علی جمال، علی اکبر نجاریان و عباسعلی معروفیان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ ادهم ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین و یادآوری رشادت ها و دلاورمردی های بسیجیان اظهار کرد: امروز شاخه های تنومند شجره طیبه بسیج مایه امیدواری ملت مقتدر و همیشه در صحنه ایران و همه مظلومان در سراسر جهان شده است و این موضوع در بین مردم ایران اسلامی مایه افتخار است.

او افزود: امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند تا امروز این ارتش ده ها میلیونی ضامن بقا، استمرار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند و می بینیم هر مشکل و نیازی هرچند سخت و دشوار به دست بسیجیان ولایی و انقلابی مقدور می شود و پای کار و در کف میدان هستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: بسیج در کنار مردم و برای مردم است و ثابت کرده که در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کند و در همه عرصه در زمینه تامین امنیت، رسیدگی به سیل زدگان و صدها عرصه دیگر، جان برکف حاضر بوده است.

ادهم خاطرنشان کرد: زمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی با کمترین تجهیزات در برابر دشمن ایستادند و همین قدرت شجاعت آنها باعث شد دشمن را شکست دهند و به پیروزی های زیادی برسند.

او تصریح کرد: تکریم رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، وظیفه همه ماست، چرا که  امنیت و آسایش امروزی کشورمان ایران را مدیون رشادت ها و دلاوری های این عزیزان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار