در مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی مطرح شد:

همه ما مديون و وام دار تربیت معلمان بسیجی هستیم

سرکاش گفت: آينده و پيشرفت هر کشور درگرو آموزش و پرورش آن است و معلم بايد به علم روز آشنا باشد و جهت پيشرفت دانش آموزان تلاش کند
کد خبر: ۹۴۷۰۴۹۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به پاس قدرداني از مقام شامخ معلم از تعداد 40 نفر از فرهنگیان بسیجی شهرستان کنارک از با همت بسيج دانش آموزي ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با حضور فرمانده سپاه کنارک و معاونين آموزش و پرورش اين شهرستان تجليل شد.

سرهنگ پاسدار غلام‌رضا سرکاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در اين مراسم گفت: همه ما مديون و وام دار معلمان بسیجی هستيم و اين مهم را همه مردم و مسوولان درک کرده اند و قدردان زحمات قشر فرهنگی هستند.


وی افزود: امروز هر کسي در هر پست و مقامي افتخاري کسب مي کند و مسئوليتي دارد قطعا حاصل تلاش و مجاهدت معلمان بسیجی انسان ساز جامعه است.

سرهنگ سرکاش بيان کرد: آينده و پيشرفت هر کشور درگرو آموزش و پرورش آن است و معلم بايد به علم روز آشنا باشد و جهت پيشرفت دانش آموزان تلاش کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک شغل معلمي را شغل بسيار حساس دانست و ادامه داد: امروز اگر توفيق خدمت در عرصه هاي مختلف داريم به پاس تلاش هاي معلمان در راستاي علم آموزي و تربيت نيروي انقلابي است.

اين مراسم به همت بسيج دانش آموزي شهيد بابایی شهرستان کنارک برنامه ريزي شده بود که در اين مراسم از 15 معلم برادر و 18 نفر از خواهران معلم نمونه بسيجي و 7 نفر دانش آموز نمونه بسیجی با اهداي لوح سپاس تجليل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار