دبیر جشنواره مالک اشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد:

برگزاری جشنواره در روز سوم آذرماه/ از ٣٨٠ نفر بسیجی الگو قدردانی خواهد شد

جشنواره مالک اشتر فردا روز پنج‌شنبه سوم آذرماه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۵۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

مقداد فرمانی دبیر جشنواره مالک اشتر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، از برگزاری این جشنواره در روز پنج‌شنبه سوم آذرماه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین خبر داد و اظهار کرد: در این دور از جشنواره، ٣٨٠ نفر از سراسر کشور به عنوان الگو و ممتاز در رشته های متنوع ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و.. معرفی می شوند. وی افزود: هدف این جشنواره، الگوسازی و ترویج و معرفی برترین ها در کشور است تا این الگو سازی و مزیت ها را در همه پایگاه ها جاری ساخته و به اشتراک بگذاریم.

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه این جشنواره با حضور جمع گسترده ای از بسیجیان موفق و الگو از سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: در این دور از جشنواره، ٣٨٠ نفر به عنوان الگو و ممتاز در رشته های متنوع ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و... معرفی می شوند. این دور از جشنواره تفاوت هایی هم با سال های قبل دارد؛ مثلا امسال، افراد ممتاز و شاخص ما و کسانی که قرار است جایزه دریافت کنند، بیشتر از لحاظ عمل بسیجی است. وی در این باره افزود: مثلا یک گروه جهادی که در خدمت به جامعه و مردم با یکدیگر مشارکت و همکاری داشتند، مورد تقدیر جشنواره قرار می گیرند، کما اینکه این گروه‌ها یا افراد از مناطق دور افتاده و یا کم برخوردار کشور هستند. حتی افرادی که در کاهش آسیب های اجتماعی یا فعالیت های فرهنگی-هنری در محله ها موفق عمل کرده‌اند نیز دیده شدند و به عنوان افراد الگو و ممتاز معرفی می شوند.

به گفته فرمانی، از سرود "دروازه" در این دور از جشنواره مالک اشتر، رونمایی می شود. وی تاکید کرد: این جشنواره بعد از ظهر روز پنج‌شنبه در مجموعه ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد. نزدیک به ٣٨٠ نفر افراد ممتاز و الگو در حوزه های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی هنری، اجتماعی، اقتصادی، جهاد تبیین و... که منویات انقلاب و بسیج را داشته و اجرایی کرده‌اند، مورد قدردانی قرار می گیرند.

گفتنی است، جشنواره مالک اشتر پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، به همت سازمان بسیج با جدیت دنبال شد چرا که این جشنواره می تواند در جاری کردن بیانیه گفتمان انقلاب موثر واقع شود. اگر نگاهی به فرامین رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب داشته باشیم می توان دید، رهبری از بسیج خواسته ای دارند و آن اعتلای بسیج در عرصه های مورد نیاز انقلاب است. عرصه هایی که متناسب با عملکرد بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار