خبرهای داغ:

امنیت به عنوان مهم ترین نعمت به شمار می آید

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) سرخه گفت: امنیت به عنوان مهم ترین نعمت به شمار می آید که متاسفانه عده ای مردم قدر این نعمت را ندانسته و دچار غفلت شده اند.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۰۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با پاسداران ناحیه سرخه و مسولین ادارات شهرستان در نماز جماعت مغرب و عشا مسجد امام هادی (ع) حضور یافتند.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) با اشاره به نعمت امنیت اظهار کرد: امنیت به عنوان مهم ترین نعمت به شمار می آید که متاسفانه عده ای مردم قدر این نعمت را ندانسته و دچار غفلت شده اند.

او یکی از ضروریات امروز جامعه را برگزاری نشست های بصیرتی در بین دانش آموزان و اقشار مردم دانست و افزود: در این نشست ها یکی از رسالت های اصلی نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و مسولین ادارات خدمت گذاری به مردم است.

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) قرارگاه پیامبر اعظم جهت خدمت و رسیدگی به مشکلات محله با حضور مسئولین ادارات و محله تشکیل تا به مشکلات مردم و محله رسیدگی شود. 

لازم به ذکر است در ادامه جلسه پرسش و پاسخ و رسیدگی به مشکلات مردم محله با حضور مسئولین برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار