خبرهای داغ:

آیین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و شاهچراغ در شهرستان سرخه برگزار می شود

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، آیین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و شاهچراغ به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در روستا عبدالله آباد برگزار می شود
کد خبر: ۹۴۷۰۰۳۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج و به پاس قدردادنی از رشادت ها و دلاورمردی های بسیجیان غیور و همیشه در صحنه آیین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و شاهچراغ به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در روستا عبدالله آباد در سرخه برگزار خواهد شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص جزئیات برگزاری این آیین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با پنج شنبه سوم آذر ماه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا با یاری خیرین آیین گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و شاهچراغ با سخنرانی اسماعیل ادهم جانباز دوران دفاع مقدس و مداحی حمید بافتی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستا همراه با اطعام برگزار خواهد شد.

او افزود: همچنین با هدف بزرگداشت هفته و ارج نهادن بر افراد سالمند در روستا، همراه با اعضای شورا پایگاه دیدار با یکی از ریش سفیدان روستا و گفتگو با او با هدف رسیدگی به مشکلاتش انجام شد و با اهدای هدیه ای از او و خانواده اش تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: گشت شبانه بسیجیان پایگاه در هفته بسیج نیز در سطح روستا  از ساعت ۲۱ الی  ۲۳:۳۰ با حضور بسیجیان انجام شد.

رهایی بیان داشت: یکی از عرصه‌های مهم بحث ایجاد امنیت و آرامش در حوزه استحفاظی است که باید انجام گیرد. بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار