خبرهای داغ:

از برگزاری برنامه های فرهنگی تا کمک مومنانه به همت بسیجیان سرخه

به مناسبت هفته بسیج بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) اقدام به برگزاری پویش همخوانی کتاب و آماده سازی بسته های معیشتی جهت کمک به خانواده های نیازمند در محله کردند.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۵۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ پویش «هر هفته یک کتاب» به مناسبت هفته بسیج و در جهت ترغیب بسیجیان به امر مهم مطالعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در خصوص اجرای این طرح و دیگر برنامه ها در طول هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت بزرگداشت دلاورمردی های بسیجیان نظافت مسجد توسط خواهران جهادی با عنوان «بسیج، مسجدمحوری و جامعه اسلامی» انجام شد.

او افزود: همچنین به همین مناسبت براداران بسیجی و جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) نیز اقدام به نظافت پایگاه کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: در جهت ترغیب نوجوانان و جوانان به امر مهم ورزش ویژه برنامه ورزشی فوتبال دستی با حضور پرشور بسیجیان در پایگاه برگزار شد.

جلال بیان داشت: در راستای رزمایش مواسات و آغاز رزمایش جهادگران جهادی 2 به همت بسیجیان با یاری خیرین بسته بندی  بسته های معیشتی در جهت توزیع بین خانواده های نیازمند در محله انجام شد.

او خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «شبی با کتاب» با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی انجام و هر هفته سشنبه شب ها بعد از دعای پر فیض کمیل در قالب خوانش کتاب به صورت گروهی همراه با مسابقه کتاب خوانی و مسابقه فرهنگی با حضور امام جماعت مسجد حجت‌الاسلام و المسلمین حسین احسانی و قصه گویی محمد عربی در کانون کمیل بن زیاد (ع) این مسجد برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار