خبرهای داغ:

امروز ما در عرصه جنگ شناختی قرار داریم

مسوول سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز ما در عرصه جنگ شناختی قرار داریم و دشمن به بهانه های واهی و موج سواری از فضای پیش آمده اقدام به فریب جوانان و نوجوانان می نماید.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۹۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین هادی ابراهیمی مسوول سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه  با حضور پایوران، علما و طلاب حوزه علمیه سرخه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی جهاد تبیین را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری فریضه قطعی و فوری دانست و اظهار کرد: امروز ما در عرصه جنگ شناختی قرار داریم و دشمن به بهانه های واهی و موج سواری از فضای پیش آمده اقدام به فریب جوانان و نوجوانان می نماید.

او در ادامه افزود: دشمن و استکبار جهانی انگلیس و آمریکا به دنبال تجزیه قومی و قبیله ای هستند و امروز این موضوع در نقاط مرزی پررنگ تر بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم بصیر و همیشه فهمیده ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر فریضه جهاد تبیین و جنگ روایت ها مرتفع و مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران با یاری خداوند متعال از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

مسوول سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خاتمه همه طلاب و روحانیون را دعوت به روشنگری و جهاد تبیین و امروز خط مقدم مبارزه با دشمن را روشنگری و جهاد تبیین عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار