نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)؛

اندیشمندان افول آمریکا و قدرت آن را اعلام کرده‌اند

مراسم گرامیداشت هفته مبارک بسیج و قدردانی از مقام والای شهیدان با حضور مسئولان، مدیران و کارکنان بانک سپه شهرکرد برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۷۱۰۷۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، به حدیثی از امیر ولایت حضرت علی علیه السلام پیرامون آخرالزمان اشاره کرد و گفت: مولای متقیان درباره سیمای زنان آخرالزمان می فرمایند" در آخرالزمان و نزدیک شدن قیامت  که بدترین زمان هاست، زن هایی ظاهر می شوند که برهنه و لخت می باشند، زینت های خود را آشکار می سازند، به فتنه ها داخل می شوند و به سوی شهوت ها می گرایند و به سوی لذت ها می شتابند،حرام های الهی را حلال می شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام با اشاره به حدیثی از حضرت امام عسکری علیه السلام افزود: آن امام همام می فرمایند: "یتیم کسی است که از پدر و مادر خود جدا می شود و یتیم ترین یتیم کسی است که از امام خود جدا شده و ارتباطش با امام زمانش قطع است و به احکام دینی خود آگاهی ندارد". یتیم واقعی کسی است که از امام زمان اش جدا شده باشد.

 این مقام مسئول، تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، فرمان تشکیل بسیج را با هدف حفظ و تضمین انقلاب اسلامی و کشور در آینده صادر فرمودند، امام راحل (ره) بسیج را شجره طیبه عنوان کردند، این نام تقدس خاصی به بسیج بخشید ،چرا که به برکت این نام، بسیج در اعتقاد و باور همه وارد میدان شد و در قلبها جای گرفت، رسالت اصلی بسیجیان این است که با ایمان به خدا در حفظ و حراست از این انقلاب اسلامی کوشا باشند، به فضل خدا بسیج از بدو تولد تاکنون در همه عرصه ها خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر، به اهمیت جهاد تبیین اشاره و ادامه داد: اگر کسی راهنما باشد، فرد و یا افرادی را با بصیرت افزایی، هدایت و راهنمایی کند، همین جهاد تبیین است.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی با اشاره به حوادث اخیر گفت: بسیاری از افرادی که با تبلیغات گسترده و دروغ پردازی های دشمنان در فضای مجازی و رسانه های بیگانه در آشوب های شهری حضور پیدا می کنند، اطلاعاتی از پیشرفت ها در ایران اسلامی ندارد، دشمن را خوب نمی شناسند، با ترفندها دشمنان آشنا نیستند و از جنایاتی که داعشی ها با حمایت امریکا و اسراییل کودک کش در عراق و سوریه بامردان، زنان و کودکان و نیز منافقین در آغازین سالهای پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی انجام دادند، اطلاعی ندارد و نمی دانند مقاصد دشمنان چیست و اطلاع ندارد اگر قدرت به دست نااهلان افتاد نوامیش شان روی امنیت و آرامش را نخواهند دید.

وی به افول امریکا از دیدگاه اندیشمندان اشاره کرد و ادامه داد: اندیشمندان آمریکایی اعتراف کرده‌اند قدرت آمریکا در دنیا رو به افول است، شیطان بزرگ برای تأخیر در افول خود دست پا می زند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر، گفت: این آزادی به بهای خون هزاران شهید بدست آمده حالا برخی از افراد شاخص که از پول مردم معروف شده، فضای مجازی خود را به استکبار جهانی اجاره می دهد تا با دروغ پردازی امنیت کشور را به هم بزنند، سردار دلها حاج قاسم برای حفاظت از دختران بدحجاب می جنگید، امروز افرادی که از این دختران سوء استفاده می کردند خود را مدافع  مردم می دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام، افزود: آمریکا با هرفرد آزاده مخالف است، باید با جهاد تبیین آگاهی داده شود، سران آمریکا پیام دادند در برجام به ما امتیاز بدهید تا کف خیابان‌ها را جمع  کنیم، پشت پرده و عوامل حوادث اخیرکشور، شیطان بزرگ و جمعی از مزدوان شان هستند، باید واقعیت ها با جهاد تبیین را بیان شود، باید نسل جوان بدانند که اگر امروز موشک های ایران مقتدر مواضع دشمنان را منهدم نکند، به حریم زنان و کودکان اهانت می کنند.

این مقام مسئول، به برگزاری جام جهانی در قطر اشاره کرد و افزود: قطر، در مراسم افتتاحیه این برنامه جهانی با تلاوت قرآن،عدم اجازه دادن حضور بدون حجاب و پوشش غیر اسلامی، عدم استفاده از شراب و علامت همجس بازی، چقدر به اسلام خدمت‌ می کرد.

قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسل به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات