خبرهای داغ:

نشست نهضت روشنگری به مناسبت هفته‌ی بسیج در ارسنجان برگزار شد

در راستای گرامیداشت هفته بسیج نشست نهضت روشنگری به همت حوزه فجر شهری ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۳۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نهضت روشنگری و تحلیل مسائل سیاسی روز در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان ارسنجان برگزار شد.

در این نشست که با حضور بسیجیان پایگاههای حوزه مقاومت بسیج فجر شهری برگزار شد، برادر مسعود زارع پاسدار بازنشسته و تحلیلگر مسائل سیاسی ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان، بسیج را ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تفکر و فرهنگ بسیجی در تمام دنیا گسترده شده است.

وی با تشریح فتنه اخیر کشور گفت :دشمنان با بکار گیری تمام امکانات خود سه هدف حداقلی، میانی و حداکثری را دنبال کرده که عملکر د آنها بیانگر این موضوع است.

زارع، اهداف حداقلی دشمن را آزادی و بی بندوباری دانست که مقدمه اهداف میانی آنها که بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد دو قطب‌های کاذب و یارگیری از بین جوانان و نوجوانان برای تشکیلات می باشد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب در سال‌های اخیر با آموزش افرادی در امارات، کردستان عراق و کشورهای مختلف برنامه ریزی چند ساله ای را برای فتنه ای بزرگ طرح ریزی کردند.

سخنران این مراسم، کشته سازی، بمبگذاری در هواپیما و اماکن پرجمعیت را از برنامه های دشمن برای شروع آشوب بیان کرد و گفت: تسلیم ایران در برجام از دیگر اهداف میانی آنها بود.

وی، متوقف کردن اقدامات دولت در پیشبرد اهداف اقتصادی و سرگرم کردن دولت در مسائل داخلی را از جمله آرزوهای دشمنان دانست که با هوشمندی دولت انقلابی در این مورد هم شکست خوردند.

زارع، هدف نهایی دشمنان قسم خورده انقلاب را تجزیه کشور و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هوشمندی سپاه و حمله به احزاب تجزیه طلب و عدم همراهی مردم با فتنه گران باعث شد که طرحهای چند ساله دشمن به شکست بیانجامد و دشمنان تجزیه کردستان، سیستان و بلوچستان و نهایت سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور ببرند.

وی در پایان یادآور شد: ما امروز وظیفه داریم که با جهاد تبیین اقشار مختلف جامعه را نسبت به اهداف شوم دشمن آگاه کنیم، و مسیر را برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها هموار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار