خبرهای داغ:

از برگزاری گشت محله محور تا جلسه رسیدگی به مشکلات در محله اسلامی سرخه

همزمان با هفته بسیج گشت محله محور بسیج و جلسه رسیدگی به مسائل محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۴۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲:۳۰ بامداد با استقبال گسترده بسیجیان در جهت برقراری آرامش و امنیت در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اهداف گشت محله محور ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیجو افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم است.

او افزود: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: کلاس سرود ویژه رده سنی کودکان و نونهالان در کانون کمیل بن زیاد (ع) مسجد با استقبال خوبی کودکان بسیجی به صورت منظم برگزار می شود.

جلال عنوان کرد: با هدف رسیدگی به مشکلات محله جلسه فرمانده کلانتری شهر سرخه  با مردم و حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی روحانی مسجد و محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) تشکیل و اعضا مسائل و مشکلات موجود در محله را عنوان کردند.

او در ادامه گفت: حلقه صالحین با رویکرد روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه نونهالان و نوجوانان با حضور حجت الاسلام و المسلمین احسانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار