خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در روستا افتر در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج مستضعفین مراسم مراسم تجلیل از بسیجیان فعال و اعضا شورا پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم (ع) روستا افتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۵۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج مراسم تقدیر از بسیجیان و اعضای فعال شورا پایگاه قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه با حضور حسن رادمهر فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) سرخه با سخنرانی اسماعیل ادهم جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در مسجد روستا برگزار شد.

ادهم در جمع نمازگزاران و بسیجیان این پایگاه مقاومت اظهار کرد: مستکبران و دشمنان هیچ‌گاه دست‌بردار جامعه اسلامی نبوده و همواره به فکر توطئه ضد مسلمانان هستند. برای زنده نگه داشتن باید استقامت ورزید و سختی ها را به جان خرید انقلاب در آغاز راه با گروهک های مختلفی از جمله کومله روبرو بود کومله دختر 16ساله ناهید فاتحی کرجو را به جرم انقلابی بودن به طور فجیعی به قتل رساند.

 او با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آن دوران مردم حضور پرشوری در صحنه جنگ و مبارزه با دشمن داشتند، در یک روز در شهرهایی مثل اصفهان 300 شهید داشتیم.

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در زمان پیامبر نیز یاران با وفای حضرت در رنج و سختی در مسیر حق بودند، بیان داشت: انقلاب ایران دنباله راه پیامبران است. هر اندازه به آداب و احوال قرآن و پیامبران آشناتر باشیم؛ مسیر انقلاب روشن‌تر می‌شود.

ادهم در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمن گفت: دشمن به دنبال این است که بگوید کار جمهوری اسلامی رو به اتمام است ولی ما در حال حاضر می بینم که درخت تنومند انقلاب همچنان استوار است.

او تصریح کرد: امروز باید افراد فریب خورده صف خود را از صف دشمنان جدا کنند و دشمنان را در این مسیر ناکام گذارند. امروز هدف از اغتشاشات فشار به جمهوری اسلامی جهت امتیاز خواهی و کند کردن چرخه اقتصادی کشور است. 

جانباز دوران دفاع مقدس در خاتمه گفت: اکنون عزت و عظمت ما در نتیجه جهاد بوده و انقلاب ما انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) است یعنی باید زمینه برای ظهور ایشان فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار