خبرهای داغ:

دومین کارگاه سبک زندگی اسلامی در شهرستان سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج دومین کارگاه سبک زندگی اسلامی و خانواده مقاوم با موضوع اصلاح الگوی مصرف در پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۹۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه در محفل انس با قرآن در شهرستان سرخه شرکت کردند.

صنم طاهری فرماده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این حضور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با برگزاری محفل انس با قرآن در هیئت سیدالشهدا سرخه چهار نفر از بسیجیان پایگاه در مسابقات حضور یافتند.

او افزود: همچنین دومین کارگاه سبک زندگی اسلامی و خانواده مقاوم با موضوع اصلاح الگوی مصرف، مقابله با مصرف گرایی در پایگاه با استقبال خوب بسیجیان با سخنرانی شکری از بانوان کارشناس برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: در این کارگاه کارشناس برنامه به نقش مادری جهت اصلاح الگوی مصرف پرداخته و اینکه مادران می توانند با کار عملی مصرف درست و صرفه جویی را به فرزندان خود بیاموزند.

طاهری بیان داشت: همزمان با پنج آذر روز بسیج مستضعفین در راستای برگزاری فراخوان شکوه مقاومت در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه، بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار