خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۴۷۲۶۵۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷


به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-- همزمان با هفته بسیج ومسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان، از افتتاح دو کارگاه کارآفرینی طرح فدک در خرم آباد خبر داد.
 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان در گفتگو با خبر نگار ما ضمن تبریک هفته بسیج
از افتتاح دو کارگاه کارآفرین در خرم آباد خبر داد.

وی ابراز کرد: به مناسبت هفته بسیج دو مرکز کار آفرین که سهمیه ابلاغی هر استان توسط،سازمان بسیج بود همزمان با سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

 در راستای تقویت بعد اقتصادی خانواده و جامعه این مراکز افتتاح شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان عنوان داشت: 16 مرکز کار افرین توسط بانوان بسیجی استان راه اندازی شده است که کلیه این مراکز کار افرین شامل مشاغل خورد خانگی از جمله صنایع دستی کشاورزی دامداری و دامپروری.... است.

وی ادامه داد: بانوان بسیجی زنان بد سرپرست و بی سرپرست را شناسایی و با حفظ کرامتشان در خانه و خانواده در این مراکز بکارگیری میکنند تا هم منبع در آمدی داشته باشند و هم اینکه کمک حال اقتصاد خانواده باشند.

  یکسری از بانوان هستند که بصورت خود جوش و با توجه به توانمندی های که دارند اقدام به راه اندازی واحد های و مراکز تولیدی نمودند لذا بسیج جامعه زنان امادگی این را دارد برای توسعه واحد های تولیدی این بانوان استاد کار آفرین معرفی و اقدام به مهارت اموزی نماید.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان هدف از افتتاح این کارگاه ها را تقویت اقتصاد خانواده و جامعه دانست و افزود: هدف ما استفاده از ظرفیت بانوان در بعد اقتصاد خانواده و جامعه است و همچنین حمایت و تقویت از مشاغل خورد خانگی است.
 
ارسال نظرات