معاون اقتصادی رئیس جمهور:

علت هجمه دشمن کارآمدی نظام اسلامی است / مردم سالاری در جمهوری اسلامی آمریکا را نابود می کند

ساری-معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران در حال شکستن دیوار‌های تحریم است، افزود: دلیل هجمه دشمن علیه ایران بخاطر کارآمدی نظام است.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۷۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

معاون اقتصادی رئیس جمهور امشب در جلسه شورای گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته بسیج، همایش استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران با محوریت استاد بسیجی، مساله محوری، کارآمدی نظام حکمرانی در پنجم آذرماه با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام ملازاده جانشین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، روح الله سلگی معاون سیای امنیتی استاندار ، حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس و دیگر مسئولان دانشگاه‌ها و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور امشب در جلسه شورای گفت

محسن رضایی در این همایش، با اشاره به اینکه بسیج نماد اعتما به نفس و خودباوری است، گفت:  مسئله خودباوری نیاز به عمل و حرکت دارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز اقتدار دفاعی کشور متکی به خود و مظهر خودباوری است، خاطرنشان کرد: باید اقتصاد و فرهنگ را مثل قدرت دفاعی و امنیتی، قوی کنیم.

رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران در حال شکستن دیوار‌های تحریم است، افزود: دلیل هجمه دشمن علیه ایران بخاطر کارآمدی نظام است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور امشب در جلسه شورای گفت
معاون اقتصادی رئیس جمهور با تصریح بر اینکه آمریکا برای جبران شکست‌های پی در پی، به دنبال ناامن سازی ایران است، گفت: ناامنی برادر تحریم اقتصادی است، چون با ناامنی سرمایه گذاری‌ها و کسب و کار کاهش پیدا می‌کند.

رضایی با تصریح بر اینکه دشمنی آمریکا کاملا مشخص است، بیان کرد:حوادث اخیر در ایران نشان داد که آمریکایی‌ها و انگلیس خبیث در حال سو استفاده حوادث هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور امشب در جلسه شورای گفت

رضایی با اشاره به اینکه دموکراسی دارای دوروی سکه است یکی مشارکت و انتخابات و دیگری مطالبه گری، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها دروغ میگویند که طرفدار دموکراسی هستند. آمریکایی ها به هیچ وجه به دنبال آزادی و مردم سالاری در کشور‌های اسلامی نیستند، چون اگر در کشور‌های اسلامی مردم سالاری باشد، آمریکا نابود می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان این مطلب که مردم ما هوشیار بودند که صف خود را ار اغتشاشگران جدا کردند، گفت: در هیچ کشوری در مطالبات مردمی کشوری از بیرون دخالت نمی‌کند، این درحالی است که در مطالبات مردمی شاهد دخالت کشور‌های دیگر هستیم .

معاون اقتصادی رئیس جمهور امشب در جلسه شورای گفت

رضایی در ادامه با اشاره به پیگیری  کار‌های زیرساختی خاطرنشان کرد: کار‌های زیرساختی در ستاد اقتصادی کشور پیگیری می‌شود و اولین کار، تجارت، ترانزیت است، زیرا یکی از ارکان اصلی تولید ثروت، ترانزیت به شمار می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور خواستار تقویت زنجیره ارزش و کشاورزی در مازندران شد و بیان کرد: کشاورزی می‌تواند میلیارد‌ها دلار برای استان و کشور ارزآوری و درآمد کسب کند.

به گفته رضایی حذف تحریم‌های داخلی و بروکراسی‌ها  دست و پای صادرکنندگان برای ورود ارز بسته است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه راهی جز صادرات نداریم و باید برای صادرات کریدور‌های شمال و جنوب را جدی گرفت و باید زیرساخت‌ها را تقویت کرد، گفت:دولت آماده حل و فصل مسائل روزمره است و کارآفرینان ستاد تسهیل و رفع موانع را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار