خبرهای داغ:

گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیج ادارات الحدید شاهرود در هفته بسیج+ تصاویر

شاهرود_ در هفته بسیج پایگاه‌های حوزه بسیج ادارات و کارمندان الحدید شهرستان شاهرود فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی اجرا کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۷۱۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته بسیج، تجلیل از بسیجیان خیر و پیشکسوت پایگاه‌های بسیج ادارات حوزه الحدید سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این برنامه‌ها که به همت پایگاه‌های شهید رضایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بسطام، قدس اداره کل راه آهن شمال شرق (۱)، رعد اداره برق شاهرود برگزار شد از بسیجیان نمونه و خیرین بسیجی با حضور مدیران و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
همچنین جلسات جهاد تبیین در اداره کل راه آهن شمالشرق (۱)، اداره پست شهرستان با سخنرانی کارشناسان سیاسی به مناسبت هفته بسیج به همت پایگاه‌های بسیج ادارات برگزار شد.
بسیجیان پایگاه رعد اداره برق شاهرود با حضور ریاست این اداره و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید با خانواده شهید ترشیزی از شهدای پایگاه دیدار و گفتگو کردند.
همایش پیاده‌روی به همت پایگاه نبی اکرم (ص) اداره تأمین اجتماعی شاهرود برگزار شد.
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) و ریاست پلیس راه آهن و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این اداره کل با حضور در حوزه بسیج ادارات الحدید شهرستان هفته بسیج را تبریک گفتند.
مسابقات ورزشی بسیجیان ادارات شهرستان شاهرود نیز با حضور پرشور بسیجیان ادارات به همت حوزه بسیج کارمندان الحدید برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار عباس براتی فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شهرستان شاهرود هدف از برگزاری این برنامه ها را گرامیداشت هفته بسیج و حفظ و انسجام بسیجیان و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه کارمندی شهرستان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار