سردار حسن زاده در گردهمایی بزرگ بسیجیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در شرکت ساپکو:

اقدامات ایران خودرو در افزایش تولید، تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی، نماد تفکر بسیجی است

سردار حسن زاده در گردهمایی بزرگ بسیجیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در ساپکو گفت: اقدامات گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش تولید، تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی، نماد تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۴۷۳۰۹۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
اقدامات ایران خودرو در افزایش تولید، تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی، نماد تفکر بسیجی است  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همزمان با هفته بسیج و بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در شرکت ساپکو برگزار شد.

سردار حسن‌زاده در این گردهمایی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با کشور ایران ضمن بیان گوشه‌هایی از کودتای 28 مرداد و کنار زدن دولت ملی به سابقه و علت فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران اشاره کرد و ضمن کالبدشکافی جنایات آمریکا در سایر کشورها و کشتار زنان و کودکان و ایجاد ویرانی‌های بسیار، موقعیت ژئوپلیتیکی و ژئواستراتژیکی ایران و برخورداری این کشور از منابع سرشار نفت و قرارگیری در مهمترین نقطه جهان (خاورمیانه) را دلیل عناد ورزی و توطئه آمریکا بر علیه ایران و سابقه این دشمنی را به هفتاد سال قبل و زمان ریاست جمهوری رییس جمهور وقت آمریکا در سال 1952 منسوب کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ قرارگیری ایران در چهار راه جهان را دلیل صرف بودجه‌های هنگفت و راهبرد امنیت ملی آمریکا برای دشمنی و تضعیف ایران دانست.

وی افزایش دشمنی کشورهایی نظیر آمریکا با ایران را مهمترین نشانه قدرت سیاسی و اقتصادی ایران دانست و ترس دشمنان از ایران قوی را مهمترین انگیزه دشمنی آنها معرفی کرد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به ترس امریکا از هم افزایی و اتحاد ایران با کشورهای اطراف خود به صرف هزینه‌های هنگفت به منظور دستیابی به منابع غرب آسیا اشاره کرد.

اقدامات ایران خودرو در افزایش تولید، تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی، نماد تفکر بسیجی است  

فرمانده سپاه تهران بزرگ، فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر ضرورت توسعه ایران قوی، هر کشوری که مولفه های قدرت بیشتری داشته باشد را زمینه‌ساز تولید قدرت برای جهان اسلام و جبهه مقاومت دانست و جمهوری اسلامی ایران را نماد قدرت در مولفه‌هایی نظیر قدرت موشکی، قدرت هسته‌ای، قدرت پزشکی، قدرت نفوذ منطقه‌ای و از همه موارد مهمتر، قدرت پشتیبانی و حمایت مردم معرفی کرد.

سردار حسن زاده همزمانی شروع اغتشاشات در ایران با حضور رییس جمهور مقتدر جمهوری اسلامی در سازمان ملل را نشانه برنامه‌ریزی و فتنه بیگانگان در تضعیف قدرت جمهوری اسلامی معرفی و ضمن ضروت جهاد کبیر و تبعیت نکردن از دشمنان، بر مبنای تمامی مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی با اقتدا به تفکر بسیجی تاکید کرد.

وی ضمن ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم، مبنای تمامی قدرت های جمهوری اسلامی حتی قدرت موشکی و هسته ای را در ذیل تفکر بسیجی و شأن بسیج را فراتر از یک سازمان و اصلی‌ترین رسالت بسیج را بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های داخلی دانست.

این مقام مسئول در پایان، اقدامات ارزنده و بسیجی وار گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش تولید و تجاری‌سازی خودروهای ناقص و تعمیق خودکفایی و ساخت داخل، نماد تفکر بسیجی دانست و اظهار داشت: ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی کشور، نماد قدرت ایران است و تفکر بسیجی یعنی تلاش مضاعف و دغدغه‌مند برای سربلندی ملت، انقلاب و کشور و هر کس که دغدغه تولید و رفع مشکل مردم را داشته بسیجی مخلص و بی‌ادعاست.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و استقبال گسترده مدیران عامل ارشد شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو، ساپکو، تام، محورسازان و بسیجیان گروه صنعتی ایران خودرو همراه بود، از بسیجیان نمونه تقدیر شد.

سرهنگ ممی‌خانی ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ، سردار بداشتی مسئول بسیج کارخانجات سراسر کشور، دکتر خطیبی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو، مدیر عامل شرکت ساپکو و بسیجیان و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو، از میهمانان حاضر در این گردهمایی بودند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار