مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

هدف اصلی اردوی راهیان‌نور تبیین شهدا به دانش‌آموزان می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشست هماهنگی اردوی راهیان‌ نور گفت: هدف اصلی اردوی راهیان‌ نور تبیین شهدا به دانش‌آموزان می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۱۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان بوشهر، حجت‌ الاسلام حسین دشتی در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی با جمعی از کارکنان سپاه این استان گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های اردویی و فرهنگی موفق جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که در آن فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و انقلابی شایسته‌ای را برای جوانان و دانش‌آموزان کشور انجام می‌دهند.

وی با اشاره به مسئولیت اجرای اردوی راهیان نور دانش‌آموزی امسال در کشور تصریح کرد: امسال اردوی راهیان نور دانش‌آموزی با مسئولیت سپاه، بسیج و آموزش و پرورش اجرا می‌شود و شایسته است که مسئولین با برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مدیریت مناسب در جهت پیشرفت اجرای کار فرهنگی در طول مسیر، تبیین شهدا به دانش‌آموزان و کیفیت بخشی این اردو اقدامات لازم را انجام دهند.

هدف اصلی اردوی راهیان‌نور تبیین شهدا به دانش‌آموزان می‌باشد

حسین دشتی تبیین شهدا به دانش‌آموزان را در اردوی راهیان نور بسیار اثر بخش دانست و اذعان کرد: تبیین شهدا یکی از اهداف اصلی اردوی راهیان نور به دانش‌آموزان می‌باشد و با تبیین شهدا دانش‌آموزان از شرایط دوران دفاع مقدس، مجاهدت و جانفشانی آنها  آگاه می‌شوند به همین دلیل این اردو تأثیرات بسیار خوبی را درجهت آشنایی دانش‌آموزان با شهدا، دوران دفاع مقدس و معنویت آن زمان در پی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پایان با اشاره به یکی از وظایف مهم برگزار‌کنندگان اردو‌های راهیان نور افزود: یکی از وظایف مهم برگزار‌کنندگان اردو‌های راهیان نور تبیین، تبلیغ و فضا‌سازی مناسب در جهت آگاه کردن جامعه در مورد آثار و برکات ارودوی سیاحتی و زیارتی راهیان نور می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار