فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خبر داد؛

برگزاری اردوهای پیشرفت در راستای آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اردوهای راهیان پیشرفت نیز برای دانش آموزان استان البرزدر راستای آشنایی با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب در عرصه های مختلف در حال اجراست.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۶۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان البرز اظهارداشت: آموزش و پرورش و خانواده ها دغدغه ای در خصوص امنیت اردوهای راهیان نور نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مربیان، دانش آموزان و اولیا این اطمینان را داشته باشند که اردوی راهیان نورامسال به صورت حضوری با نگاه جدیدی برنامه ریزی شده و از امنیت کامل برخوردار است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: دانش آموزان البرز در سفر راهیان نور از مراکز تفریحی و تاریخی نیز استفاده و بازدید می کنند.


سردار حیدرنیا با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت نیز برای دانش آموزان استان البرز در حال اجراست، یادآورشد: دانش آموزان استان را باید به اردوهای پیشرفت ببریم تا با دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب در عرصه های مختلف آشنا شوند.


وی ادامه داد: سپاه با بدنه آموزش و پرورش آشنایی و ارتباط مستمردارد که ورود آن در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان اثر بخش است.


سردار حیدرنیا گفت: برای قشر دانش آموزی و فرهنگی باید سرمایه گذاری کرد و سپاه به این موضوع مهم توجه دارد زیرا دشمن در جنگ ترکیبی فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار