وحدت و یک‌دست بودن ویژگی شاخص مردم ابرکوه

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد: از ویژگی‌های مردمان ابرکوه وحدت و یک‌دست بودن مردم و مسئولین برای ساخت شهری آباد است.
کد خبر: ۹۴۷۳۴۸۲
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مجمع بسیج شهرستان ابرکوه با ارائه طرح‌های احداث بازارچه از کارگروه اقتصاد و زیربنایی، آموزش مردم و بسیجیان در خصوص کمک‌های اولیه احیای قلبی و ریوی از کارگروه بهداشت و محیط زیست، دیوار‌های روشنگری با موضوع حجاب و عفاف از کارگروه زنان و خانواده، راه‌اندازی پایگاه سایبری در مقابل جنگ نرم از کارگروه فضای مجازی و رسانه برگزار شد.
دکتر محدث جانشین فرماندهی سپاه الغدیر در امور اقشار بسیج استان یزد، در این مجمع گفت:ابرکوه شهر بزرگ، منزلگاه امام رضا (ع)، شهری با نخبگان و بزرگانی افتخارآفرین است. همچنان‌که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند؛ اگرچه ابرکوه شهر قدیمی است، اما فکر مردم آن، فکر نو و جوان است و نشانه آن زنده بودن فروغ تفکر اصیل اسلامی و انگیزه‌های خدایی در جهت جمهوری اسلامی، در همه دل‌ها است.
همه این‌ها دست به دست هم داده تا از ابرکوه یک آینده بسیار خوب ترسیم کند، از ویژگی‌های مردمان آن وحدت و یک‌دست بودن مردم و مسئولین برای ساخت شهری آباد است.
دکتر محدث گفت: بسیج یادگار معمار انقلاب، به فکر و اندیشه بسیار اهمیت داده و نمود این مهم ایجاد ساختار و ظرفیت‌هایی همچون مجمع بسیجیان با کارگروه‌های تخصصی در سراسر کشور می‌باشد، که جهت کمک به تحقق دولت اسلامی ایفای نقش می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: وجود هیئت‌های اندیشه‌ورز در پایگاه‌های محلات و اقشار مختلف نمونه دیگر از این ساختار بسیجی و اهمیت به تفکر جوان است، که ترکیب این مجامع و هیئت‌ها شامل نخبگان و خبرگانی است که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، تا مسائل و مشکلات مردم را حل و فصل کنند.
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر اظهار داشت : از افتخارات بسیج نوکری و خدمات‌رسانی به مردم است و مهمترین رسالت بسیج مطالبه‌ی مطالبات به حق مردم در عمل و ساختار‌های ایجاد شده است.
بسیج یعنی همه مردم، آحاد مردمی که دل در گرو انقلاب دارند بسیجی‌اند، بسیج یعنی جمع شدن مردم همدل، هم‌فکر با روحیه جهادی زیر یک چتر برای حل مسائل.
محدث گفت: کارکرد اصلی مجمع بسیج ابرکوه با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های کارگروه‌های تخصصی متشکل از نخبگان و خبرگان، احصا و اولویت‌بندی مسائل و مشکلات مردم و راهکار‌های مرتبط می‌باشد، که در حوزه اجرایی بسیج با استفاده از ظرفیت‌هایش، این مسائل را تبدیل به گفتگو کرده و در نهایت بای حل آن‌ها کمک می‌کند.
از ویژگی‌های طرح‌های ارائه شده در کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج ابرکوه، اینکه متناسب با مسائل روز، واقعیت‌های اجتماع و نیاز‌های مردم بود و راهکار‌های مرتبط با دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و ارگان‌ها، برای عملیاتی کردن آن‌ها مشخص است.
وی افزود: امروز رمز موفقیت ما در جهاد تبیین است و این جهاد، جهادگر می‌خواهد، تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی این ظرفیت را دارد که به عنوان جهادگر جهاد تبیین اقدام کند.

ارسال نظرات