در یادواره شهدای کارمند شبکه بهداشت مطرح شد؛

تفکر و فرهنگ بسیجی ضامن پیشرفت در همه عرصه ها/ بسیج‌ فخر اسلام و موجب عزت همه ازادی‌خوان است

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و پایگاه مقاومت بسیج اداری شهرستان با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای کارمند شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۷۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و پایگاه مقاومت بسیج اداری شهرستان با حضور مردم و مسئولان ظهر امروز یادواره شهدای کارمند شبکه  بهداشت و درمان کهگیلویه برگزار شد.

امام جمعه دهدشت در این آیین با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کردند گفت: بسیج همان شجره ای است که با تمام وجود هر کجا که لازم باشد در اختیار اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی است و نیز ریشه بسیجی از ایمان، اعتقاد راسخ است که در تمام حوادث، طوفان و سختی‌ها حضور فعال دارند لغزش و لرزشی ندارند و ایستادگی می‌ کند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر، افق تفکر بسیجی در آسمان‌ دانست و افزود: بسیجی همیشه در همه میادین پیروز است و امروز این شجره طیبه فخر اسلام است و موجب عزت همه آزادی‌خواهان است.

وی تفکر و فرهنگ بسیجی را ضامن پیشرفت در همه عرصه‌ ها دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با همه جنود شیطانی خود به میدان آمده است و از هیچ تلاشی برای مسلط شدن بر کشور دریغ نمی کند چرا که به دشمنان به خوبی درک کردند ایران روز به روز در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و این دشمنی با مبانی فکری جمهوری اسلامی است نه فقط یک تار مو.

 این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما برای ایران قدرتمند خون‌ها دادیم، شهید تقدیم انقلاب کردیم، ذشمن با ایران قدرتمند و دارای استقلال مشکل دارند.

وحدانی‌فر با بیان این‌که دشمن در تلاش است ما را از درون کشور از هم بپاشد ابراز داشت: شهدا جان دادند که ما جان بگیریم و امروز مقابله دشمن با تمام توان به آشوب و اغتشاش روی آورده است که با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح و تدبیر رهبری و در میدان بودن دولت و هوشیاری مردم جای نگرانی نیست.

وی با بیان این‌ که جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تبدیل به یک قدرت جهانی شده است بیان کرد: امروز زورگویان نمی‌خواهند که قدرت دیگری جلوی آن‌ها قد علم کند.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه دوران بزن در رو تمام شده و مذاکره و شرایط آن را ما تعیین می‌کنیم، زیرا دولت، دولت گذشته نیست ادامه داد: دشمن تفکرات ما را می‌شناسد و از همین رو در این برهه به مقابله با دولت مردمی و پرتلاش آیت‌الله رئیسی روی آورده تا بلکه مردم را به این دولت بدبین کند که بازهم شکست خواهند خورد.

وحدانی فر گفت: دشمن اگر جلوی ما ایستاده و چنگ می زند باید بدانیم ایران در جایی در حال پیشرفت است و آنان به دنبال این هستند که موارد انعکاس پیدا نکند.

وحدانی فر افزود: دشمن این همه تبلیغ کرده تا موفقیت هایی از جمله افتتاح راه آهن سیستان و بلوچستان ، افتتاح چندین پالایشگاه ، افتتاح ۶ نیروگاه برق، پرتاب ماهواره و ... دیده نشود.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه آرامش و آسایش امروز جامعه را دستاورد رشادت های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: شهدای والامقام همواره مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم هستند.

 منصور تقوی افزود: به استناد آیات قرآن کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نپندارید، آنها زنده اند و شاهد و ناظر اعمال و رفتار ما هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج، مردمی‌ ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: در آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب، با درایت داهیانهٔ امام راحل (ره) و به پشتوانه‌ ی رشادت، حق باوری و حماسه سازی مردم خداجوی ایران تأسیس شد و امروز به جریانی هدفمند و باصلابت بدل گشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار