خبرهای داغ:

حسین یکتا: انقلاب با تمام قصه و غصه‌ها نفس تازه خواهد کرد

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب با تمام قصه و غصه‌های خود نفس تازه خواهد کرد، گفت: همانطور که امام(ره) بیان کردند یاران من در گهواره‌اند و در دوران دفاع مقدس شاهد این موضوع بودیم، رهبر انقلاب نیز در جمع بسیجیان اعلام کردند نسل شما، انقلاب را به اوج خود خواهد رساند.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۳۹
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حاج حسین یکتا، راوی دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با تأکید بر اینکه هرکجا در کار گره افتاده، جوانان راه‌حل شدند، اظهار داشت: زمانی که زمزم انقلاب اسلامی جوشید، دشمن هر کاری می‌توانست انجام داد تا ریل را بچرخاند و در این راستا ۱۷ هزار شهید ترور و سرهای بریده دادیم اما باز با خون دل خوردن‌ها، زمزمی دیگر به اسم جهاد فی‌سبیل‌الله رقم خورد. 

وی افزود: ما به جنگ نرفتیم اما زمزمی جوشید که امام آن را مقدمه فتح فلسطین دانست و پس از این جنگ طبق بیان حاج قاسم حال و هوای روزهای ظهور، حال و هوای جبهه بود. 

یکتا یادآور شد: پس از جنگ نیز مجدد دشمن برای تغییر ریل تلاش کرد و در این راستا رهبری بیان کردند در آنجا قتل عام فرهنگی آغاز شد و رهبری در همان سال برای اولین بار به راهیان نور رفتند و زمزم راهیان نور جوشید. 

راوی دفاع مقدس با اشاره به برکات راهیان نور اظهار کرد: اگر برای خدا بدویم، زمزم از جایی دیگر می‌جوشد، زمانی که غواص‌های دست بسته آمدند رهبر انقلاب فرمودند در لحظه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت امام زمان نظر کرد و غواص‌های دست بسته رخ نشان دادند و حال جامعه خوب شد و در ادامه بود که حال خوب‌ها، حال بدها را تغییر دادند. 

وی گفت: پس از سال ۷۸، دشمن تمام توان خود را به میدان آورد تا سال ۸۸ محصول آن را بچیند اما با حکمت، معرفت و بصیرت خداوند زمزم اربعین را جوشاند. 

یکتا داشت: پس از سال ۱۳۸۸، دشمن تلاش خود را بیشتر کرد و با کرونا این مسائل مضاعف شد و زیست‌بودم جوانان تغییر پیدا کرد، شبهات، قصه و غصه جوانان را زیاد کرد اما این بار زمزمی دیدنی بیرون زده خواهد شد. 

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از سال ۸۸، از دعوا و درگیری‌های سیاسی عبور کردیم و اتفاقات نشان می‌دهد، دنیا در حال ایجاد قطب‌بندی جدید و در حال پوست انداختن است. 

وی با بیان اینکه در بحث اقتصادی دشمن هرکاری می‌خواست می‌کرد و تحریمی بیشتر از این مقدار نداریم اما حتما پس از این سختی‌ها، آسانی قرار دارد، تأکید کرد: در جنگ نظامی با ۱۸ کشور جنگیدیم اما در نهایت صدام نابود شد و این روزها ایران و عراق با یکدیگر متحد شده‌اند و با کمک حشدالشعبی تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی از عراق خارج شدند. 

یکتا توضیح داد: از نبرد با داعشی‌ها عبور کردیم و حاج قاسم پایان حکومت داعش را اعلام کرد و این روزها در برابر ترسوترین دشمنان‌مان یعنی صهیونیست‌ها قرار داریم و در این باره رهبر انقلاب بیان می‌کنند به زودی نماز را در بیت‌المقدس خواهیم خواند. 

راوی دفاع مقدس با یادآوری اینکه امروز انقلاب با تمام قصه و غصه‌های خود نفس تازه خواهد کرد، عنوان کرد: همانطور که امام(ره) بیان کردند یاران من در گهواره‌اند و در دوران دفاع مقدس شاهد این موضوع بودیم، رهبر انقلاب نیز در جمع بسیجیان اعلام کردند نسل شما، انقلاب را به اوج خود خواهد رساند. 

وی گفت: امروز با این ماجراها امام زمان و نایب ایشان در حال یارگیری هستند و اگر افرادی قصد تاثیرگذاری دارند،  این موضوه به توکل و توسل‌ آن‌ها باز می‌گردد و در این راستا باید نظام فکری‌مان نظام توحیدی شود. 

یکتا مطرح کرد: کسی که شب‌ها می‌خوابد به مسؤولیت‌پذیری خود شک کند، دانشجوی بسیجی شخصی است که از فعالیت زیاد بیهوش می‌شود. 

راوی دفاع مقدس اعلام کرد: برای قرارگاه‌های عملیاتی برنامه‌ریزی کنید و در ادامه خدا خودش کمک می‌کند، همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد این موضوع بودیم، در این روزها دعوا بر سر عقول و قلوب است و با تلاش شما است که فتح قلوب رقم می‌خورد و در ادامه زمزمی در بیت‌المقدس خواهد جوشید زیرا اسلام همیشه برده است.

ارسال نظرات